Du kan jo sagens have et domæne og så bare køre hver sprog i sin egen undermappe, f.eks. domæne.com/english domæne.com/german osv. Her vil du sagens kunne lave seo for hver under mappe. Sådan ville jeg gøre det, jeg vil dog tro du kan rende ind i lidt problemer, hvis brugeren vælger "sider fra tyskland".
Jeg mener bare at have læst et sted, at crawlerne har svært ved at sende alle siderne højt på søgelisten når det bare er i undermapper domæne.com/undermappe. Hvorimod hvis man laver et subdomæne så bliver de set som en selvstændig side.? Håber det forståeligt det jeg skriver.
Christian
Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning
Der er vel en grund til at Martin Thorborgs SPAMfighter ikke har en hulens masse domæner, men ligger på http://www.spamfighter.com med undersider på hver sit sprog: spansk, thai, engelsk, dansk, norsk, svensk og flere.
Hvis det SEO-mæssigt var noget møg, så tvivler jeg stærkt på at Hr. Thorborg ikke forlængst havde splittet disse sider op på flere domæner. Desuden handler SEO vel også om landingpages? Jeg ved ikke så meget om det, men det sender et stærkt signal, når man kører hele sin butik på et dotcom domæne, så noget rigtigt må der være i det.
SEO eksperterne er nok på vej, så vi ved snart mere om dette emne
Der er vel en grund til at Martin Thorborgs SPAMfighter ikke har en hulens masse domæner, men ligger på http://www.spamfighter.com med undersider på hver sit sprog: spansk, thai, engelsk, dansk, norsk, svensk og flere.
Nu har juryen jo ikke helt besluttet om Martin Thorborg rent faktisk er gud endnu
Google har jo et domæne for hvert land -- og det mener jeg også er at foretrække. Anbefaler G ikke ligefrem det? Det er i hvert falg tæt på.
næstbedste løsning er nok http://de.example.com - er du rigtig nørd kan du hoste subdomænet i tyskland og hovedsiden i US eller Dk hvis det er der den er rettet mod.