Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøj til shop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Jeg er igang med at lave en webshop som skal sælge tøj til kvinder i alderen 18-30 Ca.

Jeg har kigget mig omkring, og er for tiden i kontakt med en som kan importere tøj hjem fra Kina. Jeg har ikke meget erfaring, da jeg ikke har andre webshops. Har dog læst på sagen og tænkt over at få en i nogen år nu.

Er import det bedste? og hvis det går galt og jeg ikke kan få noget tøj hjem fra den importør, hvor skal jeg så lede? Syntes det er svært at finde ud af hvor man skal få sine kontakter til indkøb af tøj, da det jo også skal kunne sælges igen, med lidt fortjeneste.

Mvh. Johnny.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er mærkevare du gerne vil impotere er der meget stor risiko for at det er kopi vare når det er fra østen (kina mm.)

Hvis det derimod er private label (noname) (eller dit eget mærke) er der der i mod nok penge at tjene. Men det bedste du kan gøre er nok at finde nogle dansk-kinesere som har kontor i kina som kan hjælpe dig med at opstøve tingene i kina.

Men hvis det er de tradisionelle mærker som du gerne vil sælge så som

tommy hilfiger

gestuz

tiger of sweden

g-star

Er det bare med at gribe knoglen (telefonen) og ringe til dem og få kontakt til en sælger. Det eneste der er problemet hvis det er for storre virksomheder, gider de ikke altid sælges via hvilken som helst webshop.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)