Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværk og Twitter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder som account manager i et affiliate netværk, BUY.AT, som er nylanceret i DK, men har lang erfaring fra det engelske marked.

Vi har de første programmer i luften og er i gang med at tage imod nye affiliates (medier, samarbejdspartnere) i netværket, og et af vores mål er at arbejde med aktiv kommunikation, optimering og tilgængelighed for vores affiliates. Vi skal finde ud af, hvilke ønsker der er for kommunikationen, og jeg har bl.a. gjort det, at jeg har oprettet en twitter konto. Længere er jeg dog ikke kommet endnu, for jeg er lidt i tvivl om, hvilket sprog jeg skal twitte på, og jeg vil rigtig gerne have jeres input.

Vi er som nævnt nye i Danmark, men vi er ejet af AOL Time Warner, og netværket er pt. i UK, US, Norge, Sverige og Danmark - og lige om hjørnet i Finland. Længere henne ad vejen vil vi også være at finde flere steder i Europa. Vi kommer selvfølgelig til at køre mange danske programmer (kampagner), men derudover vil der være vægt på det internationale. Vores systemer er indtil videre på engelsk, da det gør det internationale arbejde lidt lettere, men vi er opmærksomme på, at det i nogle tilfælde kræver en øget grad af support til både affiliates og annoncører.

Baseret på ovenstående kan jeg vælge at twitte

  • på dansk
  • på dansk ved danske og engelsk ved engelske programmer (og så evt. dansk, når det ikke handler om programmerne?) - bliver måske lidt rodet
  • helt på engelsk for at holde den internationale linje - men måske på den måde miste nogle danske followers, hvilket jeg ikke er så interesseret i

Hvad synes I? Hvad ville I foretrække set fra en affiliates synsvinkel?

Håber I har en konstruktiv mening, I vil dele med mig!  Smile

Astrid

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)