Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Illustration/vektor billede til forside af bog - Kender du nogen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

For noget tid siden, oprettede jeg en tråd herinde omkring det at lave forsiden til min bog selv. Meeeen blev vist lidt klogere - for var vist ikke helt så nemt som jeg havde troet ;)

Nu er tiden kommet til der hvor min bog mere eller mindre er færdig, og jeg mangler nu blot en forside.

Da jeg ikke har råd til at betale 4-10k+ for at få lavet et billede, søgte jeg lidt rundt på diverse design sider for at se om muligheden for at få lavet det flot (men stadig i den billige ende) Men har ikke rigtigt kunne finde frem til nogen sider.

Så mit spørgsmål er så, er der nogen herinde der kender til nogen design sider? F,eks ala http://www.astada.com/ men bare omkring billeder der skal bruges til bogforsider og ikke hjemmesider, logo's osv?

Eller nogen der f.eks skulle kende en der er god til illustrationer og vektor grafik- og ikke koster alverdens?

Jeg har godt styr på hvad det er jeg ønsker for et forside billede, men mangler bare lige en der kan lave det.. Og det er desværre ikke helt så nemt som man skulle tro.

 

Hilsen C

 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi godt.. prisen er ca 1 - 2000 dkk, skriv til mig leo@xgn.dk gerne med flere info, :)

Hilsen Leo  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C

Hvis du vil sende mig lidt mere information om dine tanker og hvad det er, du ønsker, vil jeg gerne give et bud på opgaven!

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Sjovt at du lige skriver, har for 2 minutter (før du skrev i tråden) sendt en mail til dig med alle oplysninger :)

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leo

Tusind tak for dit tilbud, men efter lidt kontakt med Bettina- Er det nok hende der kommer til at stå for opgaven :)

Men tak for dit svar 

 

/C

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

C. Jensen:

Hej Leo

Tusind tak for dit tilbud, men efter lidt kontakt med Bettina- Er det nok hende der kommer til at stå for opgaven :)

Men tak for dit svar 

 

/C

 

Betina er en kanon dygtig freelancer. .. så det er ingen problemer herfra :)

Hilsen Leo :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)