Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i udland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg ønsker at producere mit produkt i udlandet. Her vil Kina vist være oplagt. Hvordan kommer jeg i kontakt med et firma der kan lave mine produkter? Og skal der tages højde for evt. udgifter?

 

Mange tak

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pools

Hvilkn type produkt?

Bendtsen

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om et produkt der tilnærmet kan beskrives som sandposer.

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Pools:

Hvad bruger man sandposer til ? Hvad bruger du produktet til ?

Hvis du kan forklare mig lidt mere, måske kan vi Tumei DK - Tumei Shanghai hjælpe at finde en producent, hvor de kan lave dine varer i Kina.

Jeg kan kontaktes på bms4343@elromail.dk eller bms4242@elrotel.dk . Tlf.: 86435242 / 23804757

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

 

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandposerne bruges til at fjerne dårlig luft i køleskabe. De har en størrelse mindre end end en pakke smør. Det er dog ikke sand der er i poserne, men et materiale af samme massefylde. Det vil være oplagt hvis produktet kunne masseproduceres.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pools,

du kan jo evt. prøve steder på nettet som alibaba.com eller lign., hvor du kan komme i direkte kontakt med leverandører. Det skal dog siges at du skal være forsigtig da der kan være useriøse brugere ibland (scammere).

Hvis du satser lidt større ville det være en mulighed at bruge et trading firma i Kina, som kan sørge for de praktiske ting og minimere din risiko. Eneste problem er at de jo også skal have en bid af kagen, men vil typisk være en god løsning til at starte med da der er meget usikkerhed forbundet med handel fra Kina, hvis du ikke har noget erfaring, netværk osv.

Det er også en mulighed at kontakte de danske ambasser og generalkonsulater, som er placeret i Beijing, Shanghai og Guangzhou (Og vist også en enkelt by mere) De er trænet til at hjælpe SME's med eksempelvis at finde leverandører etc. Dette koste selvfølgelig også penge, men der kan søges noget støtte til at starte med og mener også der er noget gratis rådgivning i starten.

C

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Pools:

Hvis du kan give mig flere informationer om dine varer, vil vi Tumei DK - Tumei Shanghai gerne hjælpe dig at finde produktioner i Kina.

Jeg kan kontaktes på bms4343@elromail.dk  /  bms4242@elrotel.dk  .  Tlf. 86435242  / 23804757

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)