Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan 1-2 keywords skade mere end de vil gavne ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne smide nogle keywords på vores produktsider. Sagen er den, at vi sælger en masse forskellige modeller af samme mærke. Mange mulige kunder vil søge på modelnummeret, f.eks. AP-3004 el. AP-3005 !

det er lidt begrænset hvad man kan lave af UNIKKE keywords til de enkelte produktsider udover selve modelnummeret. Det er jo ikke særligt unikt hvis jeg inkluderer mærket som keyword, da det så vil fremtræde på flere 100 forsk. sider. Så skal jeg KUN benytte modelnummeret som keyword, bruge mærket og andre ord som keywords (hvilket jo betyder at de vil gå igen på MANGE sider) eller skal jeg helt undgå keywords på disse sider?

Takker :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går ud fra, at du her snakker om META keywords?

Lad være med at bekymre dig om dem, fjern tagget fra dine sider og lad Google & co selv finde ud af, hvad der er relevante termer på dine udfra den kontekst, som de optræder i, dvs. sidens titel, description, <h1> <h2> etc. tags.

fx:

titel = "Funny Gadget AP-3004 roterende skævvrider"

desc = "Køb Funny Gadget AP-3004 her"

 

 

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig. Koncentrer dig om title tagget. Det er her google rigtigt holder øje, og denne tekst der skal trække dine kunder ind på sitet fra søgemaskinen.

Så få mærket og modellen ind i title :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du henvender dig til kunder udenfor Danmark er det bestemt ikke ligegyldigt med dine meta keywords. Live og Yahoo bruger begge dine keywords og er søgemaskiner der er rimelig store spillere udenfor danmark.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)