Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg sælge til ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt jeg ønsker at sælge. Lad os antage at det er en parfume, og jeg er leverandør af denne. Jeg ønsker at sælge mit produkt i store kæder såsom Matas osv. Hvordan kommer man i kontakt med de store virksomheder, er det blot at kontakte dem og præsentere sit produkt ?

 

Jeg har et produkt der kan fjerne dårlig lugt i køleskabe. Jeg vil være leverandør til dette produkt. I det tilfælde vil det være oplagt at kontakte Dansk Supermarked osv. Skal jeg tage højde for noget ? Produktet er ikke helt færdigt. Jeg mangler at finde et sted hvor jeg kan masseproducere mit produkt samt emballage osv.

 

Hvilken fremgangsmåde skal jeg benytte mig af.

 

Mange tak

 

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha - det er godt nok stort spørgsmål hvis du ikke kender til detailhandlen.

Først skal dit produkt godkendes efter de regler der gælder når det er videresalg til private forbrugere. Dette har du måske allerede gjort. SÅ skal dit produkt have en passesde emballage, der er salgbar i butikker. Her er der også regler du skal kende til.

Hvis du som det første går til Danks Supermarked, skal du have en markedsføringplan med dig, der viser hvor, hvordan og hvor meget du vil reklamere for produktet. Det er nok nemmere at starte med Matas, selvom de også skal have sikkerhed for at produktet kan sælges videre og også gerne at der skabes efterspørgsel.

Når alt dette er på plads, kan du ringe til hovedkontoret og spørge efter den indkøber der har ansvar for det område som dit produkt henhøre under.

Og så lige til sidst - det er i telefonen du skal overbevise første gang så her skal du være godt forberedt og ved godt humør.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)