Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg bedst?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, altså undskylder på forhånd, men hvordan får jeg mon bedst muligt udbredt kendskabet til min webshop? (www.natursutten.dk)

Jeg har valgt en cms-løsning fra scannet og er klar til at launche (bortset fra dankort godkendelsen).

Er der nogle af jer, hårdtprøvede, Aminoer der har lyst til at give råd til en novice?

Jeg er ked af hvis det står alle mulige steder i forvejen, men jeg forstår mig rigtig dårligt på termerne i denne verden, og har derfor svært ved at finde den tråd som måske giver svaret....

På forhånd tak!

Anne-Dorthe

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du køber Google Adwords.

Derefter sikrer du dig noget presseomtale - måske laver du events - hvad med en konkurrence - eller noget med en speciel byttepris, hvis man kommer med brugte "usunde" sutter.

Du deltager desuden aktivt i alle newborn-fora på internettet, hvor du sørger for at fremstå seriøs og 110% økoflippet. Du diskuterer ikke bare sutter, men sørger for at der står www.natursut.dk  i din signatur. Svar altid på alle spørgsmål, der handler om sutter, og respektér, at der findes mennesker, der tror på, at silikone er lige så uskadeligt som naturgummi. Tag et kig i MLM-debatten her på siden. Dér ser du nogle eksempler på, hvordan du skal sørge for ikke at fremstå - du skal være visionær - ikke missionær.

 

Held og lykke med bixen - bare det ikke bliver en narresut ;-)


 

mvh Hans

 

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
ihh altså jeg samler guldkorn i aften! :-) tak Hans! :-)

Anne-dorthe... dete r bare en spersmart sutteflaske du har i shoppen! :-)

min lille pige på snart 6 måneder (burde kun være 4 måneder) vil altså helst sidde op og få sutteflaske, men så er vi næsten nødt til at brække hovedet helt bagover på hende for at hun får mælk og ikke luft når hun drikker! Jeg har faktisk selv spekuleret i hvorfor de ikke lavede flaskerne lidt smartere... og det kan jeg jo så nu også se at der er nogle der gør! :-)

Nå det havde egentligt ikke så meget med dit spørgsmål at gøre... ville bare lige rose siden lidt :-) men jeg synes da helt klart du slak promovere den smarte sutteflaske! :-)

(må dog indrømme at jeg sværmer for silicone fordi det kan tåle at blive kogt :-) )

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Hvordan du bedst får din side kendt afhænger først og fremmest af promoveringsbudgettet. Men når du spørger på den måde gætter jeg på at budgettet er ret begrænset...?

Umiddelbart vil jeg sige at dit fokus bør lægge på oplysning i stedet for reklame (som Hans også lægger op til). Det lyder måske naivt, men personligt vidste jeg ikke, at der var grund til at være nervøs over for de almindelige sutter. Så din fornemmeste opgave må være at overbevise mig - og alle andre - om at det ikke forholder sig sådan.

Jeg tror du har et stort potentielt marked foran dig, hvis du er dygtig nok til at informere. Ved du hvordan du står på markedet? Er du alene om disse sutter, eller er der mange konkurrenter? Hvis du er forholdsvist alene burde du have gode muligheder for at lave noget pr på det.

Held og lykke med det i hvert fald!

 

Med venlig hilsen

 

Maria Medard

Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Alle

Tak for venlig og kompetent tilbagemelding!

Det er da en rigtig god ting med sådan en forum her! .

 

Til Hans: Jeg vil straks finde læsestof om det der Google AdWords. Og tak for råd om visionær ikke missionær! Det er jo meget rigtig!

 

Til Rollike: Tak for ros. Skynd dig ind på min shop og ''køb'' en sutteflaske - Jeg gir!

Sutterne skal koges i 2 minutter inden brug, og derefter kun skoldes, men en af fordelene ved sutterne (naturgummi eller ej) er at selve skjoldet også er i naturgummi. Det betyder at der ikke er risiko for at skjoldet giver allergi/udslæt, eller frigiver uhensigtsmæssige stoffer til barnets hud. (Men når først baby har ''valgt'' sut - kan det vist være ret svært at ændre på!)

 

Til Maria: Jeg er alene på det danske marked med sutterne og flaskerne. Jeg har forkøbsret på agenturet, og har fået tre måneder til at beslutte mig om jeg vil tage det. På den måde har jeg lidt ''test-tid''!

 

Tak igen til jer alle.

 

Kærligst

Anne-Dorthe

www.natursutten.dk  (  Hans!)

 

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/11/2006 5:30:06 PM Forfatter: Modesty
 


Til Rollike: Tak for ros. Skynd dig ind på min shop og ''køb'' en sutteflaske - Jeg gir!

Sutterne skal koges i 2 minutter inden brug, og derefter kun skoldes, men en af fordelene ved sutterne (naturgummi eller ej) er at selve skjoldet også er i naturgummi. Det betyder at der ikke er risiko for at skjoldet giver allergi/udslæt, eller frigiver uhensigtsmæssige stoffer til barnets hud. (Men når først baby har ''valgt'' sut - kan det vist være ret svært at ændre på!)


 




 

Hihi.. det skal du ikke sige mere end en gang! :-) Jeg har lagt en ordre i shoppen, og selvfølgelig sendt link til medlemmerne af min mødregruppe :-)
Ang. sut. Så vil min datter slet ikke bruge sutten mere.. næhh nej det er alle 10 fingre i munden.. og helst på en gang. Så sutterne her i huset bliver ikke brugt. Heldigvis er det dog ikke nogen kamt at få hende til at tage flasken :-)

 

MVH Mette

 

ps.. mange gang held og lykke med  natursutten.. jeg tror du har fat i en rigtig god niche her :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Anne-Dorthe

 

Kunne dette være noget for dig! Vi vil gerne have dig med, da dit produkt er tilpas skævt  ;-) Http://www.kortoggodt.info

 

Mvh

Tommy Duus

Fra København
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har allerede ramt målgruppen. Jeg kunne ikke lade være med lige at bestille en sut til den kommende baby (3-4 uger igen) og en sut til den 2-årige.

Jeg valgte dankortbetaling, men er nu lidt forvirret over at jeg bare blev sendt videre til en ordrebekræftelse. Der kom aldrig noget betalingsvindue. Er der en plan for betalingen? ;-)

Mvh, Jesper

P.S.: Ved nærmere granskning af forsiden og ved at læse din post indenad kan jeg se at butikken ikke er åben endnu. ;) Interessant.

Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er altså sjovt det her!

Mette:  Du er sjov. Og allerede et hyggeligt bekendtskab!

Tommy:  Det lyder vanvittigt skægt og enormt interessant, men jeg har jo endnu ikke det budget som kræves! Gad altså virkelig godt deltage, måske jeg får råd hvis siden bliver en succes! Skæg idé.

Jesper:  Jeg håber at kunne modtage dankort snarest!

 

Nogen som ved hvor længe det kan tage at blive godkendt?

Der gik ca. 3 uger fra ansøgning til de bad om registreringsbevis og årsopgørelse! Gad vide hvor lang tid der går efter de modtog det?

 

Hilsner fra

Anne-Dorthe


Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/11/2006 11:37:43 PM Forfatter: Modesty
Det er altså sjovt det her!

Mette:  Du er sjov. Og allerede et hyggeligt bekendtskab!


 

Ihh det tager jeg som et kompliment, tak! :-)

Og i lige måde!:-)

 

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)