Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse blandt kunder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

 

Jeg kunne godt tænke mig, at vide hvad det er folk de vælger deres økonomisk rådgiver efter, tror i at jeg skal lave en spørgerskema, eller er det nok at kaste sådan et spørgsmål i luften?

 

Jeg håber at der ernogen som vil hjælpe mig med at afklare dette spørgsmål.

 

 

Tak på forhånd.


Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Laver du også privat rådgivning? eller er det kun erhverv?
Her tænker jeg på forsikring, banklån og alle de andre ting man kan sikkert kan spare penge på som privatperson :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej desværre har jeg kun erhvervskunder i alle størrelser, jeg har en målsætning som hedder min. 5 ansatte inden for de næste 2 år, kryds finger for at det lader sig gøre.....

 

 

Mange hilsner

 

Jennifer Jensen

 


Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jennifer

Hvis du laver en Gallup, vil du opdage, at flertallet af virksomheder finder det vigtigst, at XXX

Spørgsmålet er, hvor vigtigt det egentligt er, når man har en forretning, som skal have ret få virksomheder som kunder. Måske er det vigtigere, at ringe til dem enkeltvis og mødes med dem enkeltvis for at afklare deres behov og vurdere om man har den rette vare på hylden til dem, så begge parter kan få noget godt ud af et samarbejde.

Jeg er sikker på, at du i et spørgeskema vi se, at nogen lægger vægt på pris, andre på nærhed, relationer, uddannelsesniveau, refferencer, tid til at assistere dem, når de har brug for det eller noget helt syvende. Du skal nok ind og forstå behovet hos den enkelte kunde for rigtigt at kunne holde på hende og for at hun løbende vil lægge mere og mere arbejde ud til dig.

Og et tip: Husk at køre din kampagne og svare telefonen, når revisorkalenderen er aller travlest. Der er tider på året, hvor det er svært at fange en revisor, og du kan hente kunderne lettere dér.

Knæk og bræk!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for det gode råd, jeg tænkte på om man kunne få Aminoerne til at svare på hvad og hvordan har de fundet deres revisor eller eksterne regnskabsasistance, hvis der er altså nogen som har lyst til at fortælle om det?

 

Mange hilsner

 

Jennifer Jensen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan evt lave en lille spørgeskemaundersøgelse på Amino. Man har valget, når man starter en ny tråd.

Men det er sikkert smart at lave det første skema under Tester-kategorien, hvis du ikk er sikker på hvordan det viker.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon ide tak for det, jeg har lavet nogle spørgsmål, da jeg var usikker på hvordan spørgeskema virker?
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er bange for at du må bide i det sure æble og forsøge dig frem med spørgeskema-modulet. Det er svært at få folk til at svare åbent og bruge tid på brødtekst på den slags spørgsmål.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmmm hvordan gøre jeg det?

Altså nyttråd og spørgerskema og hvad så?

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)