Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os venligst feedback på vores webdesign bureau

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino's

Det relativ nye webdesign bureau Mirage Studio (www.miragestudio.dk) har tidligere været ejet af en af mine venner, men som jeg nu også er blevet involveret i og har tager del i det. Firmaet er oprindelig ejet af BeCMS Interactive Solutions, men er nu selvstændigt og blevet til Mirage Studio.

Da dette virker som det perfekte forum at få feedback fra, så det kunne vi det da været herligt hvis nogle herinde ville give feedback på hjemmesiden (www.miragestudio.dk) og give deres indtryk af den.

 

Tak på forhånd :)

 

Hilsen Jens

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jens

Jeg synes at jeres hjemmeside spiller rigtig godt! Det eneste jeg synes er lidt irriterende er loadingtiden i starten og nogle af de skrifttyper i bruger. Det kan være lidt svært at læse hvad det er i skriver. Kort synes jeg at jeres hjemmeside fremstår yderst proffesionel og tiltrækkende.

Held og lykke fremover.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg synes personligt at musik ikke hører til på hjemmesider, uden at det selv bliver startet af brugeren. Det er rigtig irriterende og skrammer hurtigt mange væk fra sitet.

Eller synes jeg faktisk at det er et rigtig flot site. Yes

 

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt så synes jeg, at den er hammer flot lavet - dog har jeg et enkelt problem med den. Jeg synes, at den skrifttype, som I bruger i ufattelig irriterende at se på. Hvis jeg var jer, så ville jeg skifte den ud.

Ellers synes jeg rigtig godt om jeres hjemmeside - den er flot lavet!

 

Jesper

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

( shhsh lad være med at sige til nogen men,  total "templatemonster.com" allover :-)  Surprise

Lave jeres egen design så skal vi nok give feedback.. 

 Lars :-)

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Load tid på op mod 1minut på en 8mb linie er helt hen i vejret - gad kun at vente for at kunne give en bedømmelse. Alt skrevet med CAPS og antialias sat på?

Umiddelbart giver det jo ingen mening at I hiver alt ned i browseren inden det vises

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil starte med at takke alle der har svaret tilbage på dette indlæg...

Vi er meget taknemmelige for jeres feedback og ros :)

 

Som jeg kan forstå er den generalle holdning at skriftypen skal skiftes ud, så det skal vi nok få gjort.

 

Jeg synes personligt at musik ikke hører til på hjemmesider, uden at det selv bliver startet af brugeren. Det er rigtig irriterende og skrammer hurtigt mange væk fra sitet.

Tak for rådet. Det skal vi få ændret, da vi godt kan se hvad du mener...

 

Hilsen Jens

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsson:

( shhsh lad være med at sige til nogen men,  total "templatemonster.com" allover :-)  Surprise

Lave jeres egen design så skal vi nok give feedback.. 

 Lars :-)

Ja jeg kunne også genkende nogle af referencerne fra et template site... Ikke specielt originalt.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Michael Poulsen:

Ja jeg kunne også genkende nogle af referencerne fra et template site... Ikke specielt originalt.

Nu er det jo ikke mig der står for det praktiske webdesign og konstruktionsarbejde på Mirage Studio. Men det er korrekt at vi har brugt skabeloner fra template sites, på nogle af vores kunder. Dog skal det lige siges at en del af de hjemmesider vi har stået bag også er skræddersyet.

Beslutningerne om hvad der skal bruges, har altid været op til den enkelte kunde, da prisen er afregnet alt efter den timeløn, som vi foreventer at bruge på den specifikke ydelse. Flere af de kunder vi har haft, har været mindre selskaber med et mindre budget, hvor vi har tilbudt at bygge hjemmesiden på en skabelon og derefter "customize" den så den helt præcist passer til kundens behov.

Ved brug af customization+skabelon kommer det samlede antal timer samt aftegning af skabelon, til at være lavere og prisen er dermed billigere end en skræddersyet. Som sagt, det er op til en enkelte kunde og vi har masser af både skræddersyet og customized hjemmesider. Resultatet er lige flot, hver gang.

Ville bare lige have det på plads :)

 

Venlig Hilsen

 

Jens

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Det var ikke for at nedgøre jer. Personligt ville jeg bare passe på med at angive template sites som referencer uden at gøre opmærksom på det, da det giver lidt et forkert indtryk.

Nu har jeg ikke tjekket hvilket template site i bruger, men jeg håber at i bruger et af dem der sælger unikke templates, så i ikke risikerer at sælge et site til en kunde og der efter 6 mdr er 900 andre i verden der har samme design :)

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)