Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet web shop - billede opsætning?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, du kan gøre billedet større på selve produktsiden. Størrelsen hér, er bestemt af layoutet på den side - og der er det MEGET sparsomt, hvad man kan ændre.  Så vidt jeg husker er der kun 2 layout-muligheder og den ene er ligeså grim som den anden - og begge layouts har som udgangspunkt billeder ved siden af enten tekst eller købs-knapper eller andet og størrelsen er derfor begrænset. 

Du kan eventuelt lade os se din shop, så kan det være det ville være lettere at hjælpe. 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, -det eneste som du kan gøre, som jeg ser det, er:

Vælg Udseende og vælg så størrelsen på dine forside og gruppe billeder under Forside produkt billeder.

 Forside produkt billeder
Her har de mulighed for at ændre forside produkters billede bredde. Denne størrelse gælder også for billeder på gruppesiden.

 

Vælg f.eks. 150

 

Dernæst vælges Stylesheet og det gældende Stylesheet for din shop, under Skabelon. Vælg, under Element, det punkt, der hedder Generel, Poduktbilleder.  Under størrelse angiver du hvilken størrelse dine produktbilleder skal have. F.eks. 250 x 250. Derved bliver dine billeder større på selve produktsiden, men ikke på forside og gruppeside..

 

Det må være sådan at du kan lave det, for at dine produktbilleder bliver større end på forsiden, men som sagt så er det begrænset hvad man kan.. Og jeg syntes at huske noget med at sådanne ændringer KUN gælder for fremtidige billeder og altså ikke på allerede indlagte billeder (men jeg kan tage fejl her).

 

 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt nok ikke få det til at virke :s

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se, burde det Majbrit skriver virke. 
Hvis du sender os et link til din shop, er det lettere at hjælpe. Hvis du ikke vil lægge den ud offentligt, kan du evt. sende den som privat besked

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne jeg jo selvfølgelig gøre!

Men når jeg gør som Majbrit siger, altså ændrer i stylesheet under general, bliver mine forside billeder ændret til den str. uanset hvad jeg har sat den til under udseende!

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm... Det eneste, som jeg så kan komme på er at du måske bruger en af deres faste skabeloner og jeg har min egen.. For hos mig virker det altså... Og husk også at det virker for alle fremtidige billeder (det er ihvertfald det, som Scannet selv skriver i deres hjælp)..

Og i sidste ende så må du jo have fat i deres support og få be-eller afkræftet om det kan lade sig gøre på den måde, som du ønsker det...

Pøj pøj med billederne :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver selv lige nødt til at tage denne tråd op igen. Jeg kan desværre stadigt ikke lige helt finde system i det.

 

Det jeg mener er at jeg gerne vil have en opløsning der hedder 150*150 på gruppe forsiden og inde på selve produktet skal den være på 250*250.

Hvordan gør jeg det? :D

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)