Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitelinks...... hvordan?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'r...

Har haft shoppen kørene i snart et år nu, og jeg søgemaskineoptimere konstant, men google laver stadig ikke sitelinks når man søger efter cueshop.dk

http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK280&q=cueshop&meta=lr%3D&aq=f

Jeg ligger selvfølgelig nummer 1 på søgningen, men stadig uden sitelinks, det vil jeg utrolig gerne ha da det kan medføre ekstra trafik, og jeg føler det lidt som en sejr at min side er så googlevenlig som muligt.

Jeg har stadig en del fejl i webmaster tools som jeg konstant retter, dog har jeg lagt mærke til den har det med at brokke sig over URL's hvor priserne er vist udem moms... nogen der ved hvorfor ?

hvordan optimere jeg min dandomain shop bedst så sitelinks bliver vist!!... kritik modtages gerne!

på forhånd tak

 

M  dfdf

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitelinks får du tildelt, når Google vurderer din site til at være en tilpas stor autoritet på et givent søgeudtryk.

Selvom det er rart for egoet, skal du dog ikke regne med ekstra trafik ved at få sitelinks på søgningen "cueshop.dk". Dem, der skriver sådan i søgefeltet, er alligevel på jagt efter netop din hjemmeside. Nej, sitelinks på f.eks. billard køer eller nogle af dine andre produktrelevant søgeord vil være noget mere værdifuldt.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over at google  vurderer om min side skal have sitelinks,  men hvordan hjælper jeg den bedst på vej...

At folk skriver cueshop i google kan sagtens være at de er på jagt efter min shop, men jeg har da sporet salg hvor min kunde har skrevet "konkurrende firmanavn" i google, og så trykket på min adwordsannonce og derefter køb noget hos mig i stedet, så lad os nu sige min konkurrenter vælger at lave adwords på mit firmanavn så syntes jeg det hjælper betydeligt med sitelinks....

jeg er overbevist om at sitelinks kan være relavant for mig!  og det er jeg ikke i tvivl om, men how how how!

M  dfdf

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan hjælpe Google på vej til at forstå, at din shop er vigtig på søgningerne cueshop og cueshop.dk ved at have mange links til din side med de ord som ankertekster. Hvis det ikke skal gå alt for meget ud over linkbuilding på produktrelaterede udtryk, kan det f.eks. være kombinerde tekster som "billard køer hos cueshop.dk" eller "Cueshop - billige poolkøer" osv.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay..

Jeg vil igang med at lave noget linkbuilding med cueshop.dk & cueshop som ankertekst så :)

 

tak for svaret, håber det virker!

M  dfdf

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan godt fordstå at du gerne vil ha' webstedslinks som det vist heder på dansk.

Se dette blogindlæg for spændende data:

http://www.demib.dk/google-sitelinks-786.html

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og tak for linket...

 

Jeg kigger engang imellem forbi DeMib bloggen og jeg er faktisk faldet over den der!..

Den beskriver dog ikke hvordan man optimere siden til at få sitelinks!

Og jeg har lidt for fornemmelsen at det har noget at gøre med at jeg bruger DANDOMAIN shop...  jeg syntes det er underligt at google ikke lavet et sitelink på min side...

nogen andre der har andre forslag ?

 

M  dfdf

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kigger på din sides kildekode så er den bygget helt forkert op. Den er simpelhen bygget i tables. Søge maskiner trækker jo relevant data ud fra siden, og de kigger også efter sidens struktur. Nu står din side til at være en stor "tabel".

Det er ret tilfældigt om der er brugt <p> <span> eller overskrifter på din side. Det har også en del at sige.

Jeg ved ikke om din side er blevet validret af google, men ellers kan du evt købe adwords, så skulle du også gerne komme ude til højre.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille smule tables på min forside, men google ranker den egenlig okay pt...

og jeg bruger selvfølgelig adwords...!!    who doesnt!

og den er blevet valideret af google, har uploadet sitemaps og alt det der....

 

men mangler bare lige det kvalitets stempel som sitelinks viser!  grrrr!!

 

 

M  dfdf

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt træls. :) du mangler måske mere trafik for sådan et stempel. :)

 

En anden ting, overvejer du evt. et redesign. Kan se der meget stilforvirring på din side, med hensyn til fonts, farver og struktur.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)