Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamle domæner - større værdi mht placering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tit hørt - ved ikke om det passer, at gamle domæner (f.eks fra 1997) skulle have stor værdi for ranke højt på Google. Passer dette? I såfald, kan jeg jo vel og mærket bare finde et "suspenderet" 1997 domæne, og købe det så snart det er ledigt og putte søgeord ind og lave lidt ubruglig tekst og tjene på reklamer?

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke bare gøre.. Desværre :) 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sandt at Google putter meget rating ind i alderen på sitet, men de gør jo også en del for at det de afleverer til deres brugere er kvalitet.

Du kan sagtens gøre som du siger (Hvis du da sådan bare lige kan finde en dømæne fra 97 der bliver suspenderet) men jeg tror nu du vil tjene væsentligt mere på at lave kvalitetsindhold også evt. reklamer som du foreslår.

Der findes masser af de der sites som gør precist hvad du beskriver, men personligt klikker jeg aldrig på deres reklamer, men skynder mig videre til sider med godt indhold. Om de så rent faktisk tjener penge aner jeg intet om, men der "bliver jo en født hvert minut" så det skulle da ikke undre.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Google går ind og kigger på ejerskabet af domænet, så det lille trick vil ikke fungere særligt længe :=)

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Google går ind og kigger på ejerskabet af domænet, så det lille trick vil ikke fungere særligt længe :=)

... det gør sig ikke gældende for danske domæner, men ved selvfølgelig ikke hvilke spørgeren snakker om.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)