Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søge optimering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved at hvis jeg laver nogle sider inde på min web www.racingevents.dk som ikke bliver lagt op på webben men stadig åben for nettet hvis man kender adressen til siden. hvis jeg skriver de søgeord jeg gerne vil have fremtonet også inden i META keywords osv. og skriver et link inde på siden til min egen hoved side. vil det ikke virke godt? og det er jo ikke ulovligt.

 

Mvh MArtin Kindvig

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - sjovt du også er her inde, lang tid siden. Det er en fin side i har fået.

 

Men tilbage til spørgsmålet. Det er lidt uklart, men som jeg forstår det, så vil du lave en side på racingevents, som man kun kan komme ind på hvis man kender filnavnet til den side eller finder den via søgemaskinerne.

Det du vil bruge denne side til er, at blive fundet på søgemaskinerne på nogle bestemte søgeord? Er det forstået korrekt?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er længe siden.....

Ja det er kotrekt at bruge siden til at blive fundet på søgemaskinerne me ord som ikke passer ind på min forside eller andre sider man alligevel vil kunne gøre manden nysgeri der søger på disse ord .

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

altså lave undersider til Racingevents.dk med de søgeord

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan intet se galt i at du laver nogle landingpages for forskellige søgeord, men husk at de ikke bare skal være optimeret og skrevet til Google, de skal også være relevante for brugeren, for hvis brugeren kommer ind på en utroværdig side via google, der ikke giver mening, forlader brugeren siden lige så hurtigt igen.

Jeg har en seo kunde, der havde fået udført seo af et andet firma, de havde lavet en masse sider som man kun kunne finde via google, problemet med de sider var, at det var nærmest vollapyktekst, så selvom siderne lå rimeligt rankeret på google, så var gennemsnitsbesøgstiden på et par sekunder, da brugeren ikke fandt siderne relevante.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det vil være en forkert måde at gøre det på. Jeg ville nok tilknytte en blog, så kan du skrive indlæg med søgeorderne i tankerne. Hvis du skriver gode indlæg giver det samtidig dine bruger noget værdi, og flere af dem vil blive tilbagevendende besøgende. På den måde du selv beskriver, tror jeg du vil have svære ved at få de besøgende til at blive på dit "rigtige" site.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

oki mange tak.

 

men det burde altså virke jeg har selv haft sådan en firma hvor jag kan lave alle de sider der passe mig hvor der er et link vidrer til min egen side. men det kunn jeg jo slev gøre på min egen og spare de penge,.

men selv om der ikke er afgang til min web fra de sider jeg laver kan de godt findes af søgemaskiner?

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

det var tak til dig se nedenfor. skal du med på www.ivaerksaettermesse.dk

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

dennis hvad mener du med blog ?

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja søgemaskinerne kan godt finde siderne, hvis de bliver søgemaskineoptimeret.

 

En blog er en slags "dagbog" hvor du kan skrive om virksomheden, og komme nærmere på dine brugere/kunder. En normal "gammeldags" hjemmeside er envejs kommunikation, hvor brugeren med fx en blog har mulighed for at kommunikere tilbage.

 

Se wikipedia: http://da.wikipedia.org/wiki/Blog

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)