Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalingsgateway Tyskland

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Da vi er ved at starte en tysk shop op hvor vi regner med at modtage ordre fra hele europa samt selvfølgelig også danmark ville jeg høre om der er nogle der har nogle erfaringer.

 

Kan se at PBS tager ca. 5% for at indløse udenlandske kreditkort hvilket jo er en del med en omsætning på en god del millioner, de er selvfølgelig ok billige (1,25% ved dansk udstedte kreditkort).

 

Har overvejet at bruge PBS til danske kunder og så skal jeg vælge en løsning til de andre lande. Her har jeg kigget på payone.de og paypal.de  de har begge nogle fordele med bankoverførsler etc. som vist skulle være meget godt i Tyskland hvor kredit kort vist ikke er lige så udbredt som i DK. Der er selvfølgelig også muligheder for worldpay eller authorize.net etc.

 

Fortæl gerne hvilke erfaringer i har med nogle af disse løsninger. De skal være billige og gode ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg lytter lige med i denne tråd...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv Bibit.com.

 

De er ikke billige, men de tager MANGE kort.

Som udgangspunkt behøver du ikke egne indløsningsaftaler. Ifølge PBS er det ikke lovligt - men jeg ved ikke hvor meget hold der er i det. Da Bibit er eget af den Skotske bank må man formode at de er rimeligt ok.

 

Som udgangspunkt er Bibit ret dyre i transaktionsafgift, men hvis du får egne indløsningsaftaler begynder det at hjælpe på det. Det er noget du kan snakke med Bibit om.

Du har også mulighed for at tilknytte en dansk PBS dankort indløsningaftale hvis du vil.

I subject skriver du at du mangler en gateway - hvilket er det mit svar drejer sig om. PBS er ikke (endnu - men det kommer) en betalingsgateway men kortformidler. Det vil sige at de laver de indløsningsaftaler du skal bruge i din gateway.

Hvis du ringer til PBS-International (samme firma, et andet brand) kan de muligvis skaffe dig nogle bedre aftaler end de 5 procent som er hovedreglen for danske virksomheder. De vil meget gerne være mere konkurrence dygtige på det internationale marked.

Jeg ved ikke hvem man laver indløsningaftaler hos i Tyskland, men det kan Bibit helt sikkert hjælpe med.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har set lidt på paypal.de og deres gebyrer ser ud til at være billigere end PBS når vi taler om udenlandsk udstedte kort. se evt. link herunder:

 


 

Nogle som ved om Paypals betalingsløsning i Tyskland med at modtage kreditkort, bankoverførsler etc. er nem og populær? eller om det er noget der kunne tænke sig at skræmme kunderne væk hvis man kun havde dem som betalingsmulighed. Ser ud til de understøtter alle de betalingsformer man har brug for.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
ok, her er hvad du/i skal gøre.
Tag fat i DIBS http://www.dibs.dk
Ud over at de tager de cleare de kreditkort der skal til, så kan de også sørge for de 2 former for bank overførsler som er alfa omga for at få succe i Tyskland. Det tager lidt tid før det går igennem, men det er det værd.
Jeg  vil også anbefale at oprettet en Tysk bank konto igennem en af de danske banker. Jeg har selv gjort det igennem Danske Bank.

Hvis alt dette er for meget, ja så er der Bibit .... men jeg vil dog personligt foretrække Global Collect på http://www.globalcollect.com
Det har betalingsformidling igennem det meste af verden og de fleste andre gateways benytter også dem bagved.... dog uden at fortælle dig det.
De kan også fakturere for dig.

Nu skriver du ikke om det du sælger er Software.
Hvis det er det og du gerne vil slippe for alt fakturering sjovet ...så er Element5 / Digital River vejen.
Http://www.element5.com og http://www.digitalriver.com
Igennem dem for du også et fantastisk netværk af både forhandlere og "kollegaer"

Paypal er selvfølgelig altid godt og så tager de imod AMEX som kan være ret vanskelig at gøre i Danmark når der handles i fremmed valuta.

Skriv endelig igen hvis du har nogle spørgsmål.
Jeg har prøvet de fleste og undersøgt / snakket med endnu flere ;-)



Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gamle,

 

Tak for dit link, har kontaktet Global connect for et tilbud.

 

Vi har allerede en kredit kort omsætning på en del millioner bare i Danmark, og derfor er det jo utrolig vigtig at finde nogle som er billige med hvad de tager i % pr. transaktion. Indtil videre synes jeg paypal.de ser billigst ud, men afventer stadig nogle tilbud. Vi nok bruge PBS til de danske kunder som har et dansk udstedt kredit kort da de er ok billige med det - problemet er de udenlandsk udstedte som jeg forventer når op i endnu flere omsætnings kroner.

 

Har allerede Tysk bankkonto ved Union Banken da vores firma er et Tysk GMBH fra 1. August.

 

Vi sælger fysiske produkter....

 

Havde overvejet at bruge Dibs, men de bruger vel PBS til at trække pengene (er ikke lige helt inde i hvordan det foregår) så jeg skal betale PBS dyre gebyrer for udenlandsk udstedte kort - kan se man får lidt rabat ved f.eks. Diners, men lader ikke til man får rabat ved de større Visa / Mastecard? 

 

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Spørg evnt. efter Lisette hos Global Collect og bare pres hende lidt på priserne når hun kommer forbi.
Mht. DIBS, så kan de sagtens cleare uden om PBS på kreditkort.
De er lige merget med et svensk selskab og derudover så har de det sidste år kunne cleare igennem noget som hedder "Teller" også i Sverige.
Dermed undgår du PBS på alt andet end Dankort og gebyrerne er også en del lavere end PBS.

Ring og snak med en Jesper Lohman og hils fra Henrik i SPAMfighter.
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Er lisette på det hollandske nummer, kan ikke finde nogle danske numre :-)

 

Vil straks ringe til Jesper Lohman

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker endnu en gang. Jesper lohman var desværre på ferie, og hende jeg fik fat i vidste ikke det store men gav mig dog nogle udbydere jeg skulle kontakte (eurolines.se og teller.no).....

 

Har skrevet til lisette så må vi håbe de svarer hurtigt :-)

 

Endnu en gang tak, så håber jeg der er noget at spare - 1 øre sparet er jo 2øre tjent med det fantastiske skattetryk vi har ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)