Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalingsgateway Tyskland

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev du bedt om selv at kontakte Euroline og teller ?
Lad være med det ... og vent til Jesper Lohman kommer tilbage, så skal jeg nok give dem et "pænt hint" imellemtiden ;-)


Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
ja jeg blev bedt om selv at kontakte dem.

 

Er ved at kigge nærmere på paypal.de som jeg synes lyder ret fronuftig....

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sydbolig :)

Jeg er selv ved at starte en shop i Tyskland - kan du dele dine erfaringer? Hvad vil tyskerne helst bruge og hvad skal man som minimum have i shoppen?

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bankoverførsel, direct debit eller Elektronische Lastschrift er et populært alternativ til almindelige kreditkort i tyskland.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sydbolig.dk.

Det lyder til at du skal have fat i nogle andre end PBS for at blive dækket godt ind i tyskland. Men blot til info er PBS's gebyr ændret til 3,75% på udenlandske kort (blot så du sammenligner med rette priser/evt. besparelser).

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er shoppen kørende på www.muskelzone.de Kunderne benytter sig primært af vorkasse (altså bankoverførsel) dernæst kommer kredit kort og så sofort überweisung. Vi prøvede i starten med Last Schrift men alt for mange kaldte pengene tilbage (det kan de gøre et vis tidsrum) og det kostede en del gebyrer plus en del besvær med så at få penge fra dem, så den mulighed har vi fjernet igen, og kan også se at det ikke er en mulighed hos vores konkurrenter. Tror kun lastschrift kan betale sig hvis det er B to B

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik Krogh:

Hej sydbolig.dk.

Det lyder til at du skal have fat i nogle andre end PBS for at blive dækket godt ind i tyskland. Men blot til info er PBS's gebyr ændret til 3,75% på udenlandske kort (blot så du sammenligner med rette priser/evt. besparelser).

Vi valgte Payone :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

At sælge online i Tyskland og vælge betalingsmetoder kommer helt an på hvad det er du sælger.
Jeg kan se du har en side om Alarm udstyr og masser af gode råd .... men hvad sælger du og hvordan køber man hos dig ?
Er det det sammen du vil "tilbyde" i tyskland ?

Der findes en del forskellige løsningerdu kan bruge.
Der er selvfølgelig almindelig bankoverførsel, men sørg for at du har en tysk bank forbindelse.
det er let nok at få. Jeg har det igennem Danske Bank´s afdeling i Tyskland.

Jeg tilbyder almindelig Almindelige kreditkort igennem DIBS/TELLER/EUROLINE, Amex igennem Global Collect i Holland, Bank overførsel igennem Danske bank og selvfølgelig Paypal

Hvis man tilbyder Software eller kan undvære 7 til 15% af sin omsætning og IKKE har sin egen shopping engine, så vil jeg klart anbefale full service partners som Cleverbridge, Digital River eller Global Collect ... er man til Frankring, så skal man kigge nærmere på Nexway og er verdensmester der.
Nexway er dog rimelig "dyr" og kan tager helt op til 20%, tilgengæld så tager de også rigtig meget ansvar.

held og lykke

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

    Det er en endnu ikke startet webshop hvor salget er røgalarmer, kultealarmer og CO alarmer. Af høj kvalitet og design.

 Nu bor jeg i det sydlige Danmark og hvorfor ikke overveje at tage markedet med på de 80 mill. der bor lidt syd for?

 

Dog er det overvejelser der først gennemføres når shoppen har vist sit værd i Danmark.

Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gamle

 

Jeg står og skal til at lancere en ny webshop i starten af februar 2009, som starter på dansk, engelsk og tysk.

Vi kommer til at forhandle pop/rock fashion i den dyre ende.

Shoppen ligger på et .com domæne, men med de lokale domæner tilkyttet (.dk, .de, .co.uk).

Så nu er spørgsmålet; med over 50% forventet indkomst hentet i udlandet (mest af alt tyskland og england) hvilke korttyper/bankoverførsler skal der tages imod, som ikke er standart.

Skal jeg tage fat i DIBS som du skrev, eller er der nogle andre du vil anbefale til denne situation?

 

Mvh

Mathias Lundø

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)