Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Liste over danske firmaer der tilbyder dropshipping.

Side 3 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi dropshipper også akku specialværktøj , men allerede fra 9 stk. bliver det betydeligt billigere. Når det er helt uden risiko, er fortjenesten pr. vare selvfølgelig lidt mindre.

Vi sælger 12 og 19V fedtpressere, akku drevne slagnøgler og akku drevne skraldenøgler med patent, som er nye på markedet, og udvalget øges når der igen findes noget interessant og anderledes ude. Hjemmesiden hedder www.Juvo.dk , som er navnet på vores mærke. Så har du en plads i en relevant butik eller e-butik, kan du uden risiko have det med i udvalget.

 

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med hårde hvidevarer?

Er der nogle af jer der kender til nogle der har hårde hvidevarer som tilbyder dropshipping?

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Milledille.dk tilbyder dropshipping på en del varer - dog ikke på tøjet. I kan høre mere ved at skrive til info@milledille.dk.

Vh. Louise Berg

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 13:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en interessant måde at starte en virksomhed med webshop, hvis man ikke ønsker at binde likviditet / risiko i den store stil.

 

En forretning kan altid udvikle sig derfra og "best" seller kan udvælges og købes hjem i mænger.

 

 

Jeg hører også gerne om interssante dropshipping produkter og henvisninger.

 

gsnielsen1@hotmail.com

 

 

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 03:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme jeg godt kan se ulemper ved at lave webshop med drop shipping.

Må dog tilføje at brænder man virkelig for at komme i gang men ikke har lagerpladsen eller start kapitalet til det så er drop shipping jo en smart løsning.
af samme årsag leder jeg også selv efter drop shippere nu hvor mine sites er ved at være på plads.

Så er der nogen derude der kunne bruge en til at hjælpe jer af med nogle varer fra hylderne så kontakt mig endelig på twinca_86@hotmail.com  

hvis krævet lavet jeg gerne flere shops for store chance for salg.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 03:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping er en fin måde for webshoppen at øge udvalget af produkter, og specielt hvis det er produkter med synergier.

Kommunikationen og en hurtig sagsbehandling er vigtig, så slutbruger ikke skal vente for længe på varen. Ligeledes at priser/betingelser, lagerstatus hele tiden er opdateret.

www.sliknet.dk tilbyder dropshipping af Energibarer- og drikke samt Proteinbarer. Det passer godt for f.eks webshops med salg af sportstøj eller udstyr, fitnessudstyr eller lignende.

Inden for fødevarer er fordelen ydermere at webshoppen ikke behøver at tænke på Smiley ordningen, eller andre godkendelser fra Fødevaremyndighederne - Det klarer Dropshipper.

Skulle der være interesse for at sælge Energiprodukter, er i velkommen til at kontakte mig på

jesper@sliknet.dk .

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.improved.dk dropshipping af IT-udstyr til den kræsne gruppe :)

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ville høre om der er nogen der kender til et dropshipping firma med fokus på træningsudstyr, kost tilskud eller andet sundheds/trænings relateret produkter. Har noteret Sliknet.dk :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger dropshipping af : dyrefoder + udstyr + sexudstyr + børnetøj (kæresten)

 

Mikkel

Side 3 ud af 13 (128 indlæg)