Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Liste over danske firmaer der tilbyder dropshipping.

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Borg:

Interessant tråd med dropshipping - lyder som et spændende forretningsområde...... men, hvad skal man være opmærksom på ifbm. at sælge produkter via dropshipping?? What's the catch??

Skal man altid have sin egen webshop eller kan man sælge produkterne via andre kanaler, måske dba.dk, qxl.dk, ebay og lign.??

Hvilke krav stiller dropshippere generelt?

Og frem for alt, hvad skal der til for at få success med dropshipping? Er det mange nicheprægede webshops eller bredt sortiment eller ....

Lad høre fra jer der har undersøgt/researchet og prøve det på egen krop.

 

Hej Lasse

Vi tilbyder dropshipping af en række af vores produkter. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt du snakker som leverandør eller som sælger? Dvs har du varer du vil sælge igennem andre shops, eller ønsker du kontakt til importører / forhandlere der tilbyder dropshipping frem for almindelig engros salg?

Fordelene for dem der har en shop er at der ikke er den store riskiko. Det er billigt at komme igang, og man skal ikke bøvle med store udgifter til varelager og lager samt pakkefaciliteter.

Ulempen er at der ofte er en mindre avance (det er jo logisk - mindre risiko = mindre avance), og så er du selvfølgelig afhængig af din leverandør. Leverer de til tiden? Det aftalte produkt osv. Og mht, reklamationer . hvordan står du her?

Som sælger så er det jo dit navn det går ud over hvis der går noget galt, så sørg for at vælge en dropshipping leverandør du stoler på.

Jeg tror ikke produkterne må være for niche-præget. Fx er der flere der har forsøgt at sælge vores el-løbehjul. Nu er der ikke så mange udbydere, så de kunder der søger el-løbehjul, de køber ofte direkte hos os, da vi er importøren. Dvs. kan du ikke tilbyde kunden noget unikt, og kan kunden let finde frem til leverandøren, så er det min erfaring at de helst vil købe direkte hos importøren. (det ville jeg oså selv gøre....)

Mht. salgskanaler. Dba, qxl, ebay osv. Det er gode salgskanaler - men det er min klare overbevisning at du skal fokusere på pris for at have succes sådanne steder....

Hilsen Morten - der bla. sælger denne som dropshipping:

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Borg:

Interessant tråd med dropshipping - lyder som et spændende forretningsområde...... men, hvad skal man være opmærksom på ifbm. at sælge produkter via dropshipping?? What's the catch??

Mange skal i hvert fald tænke på fragtprisen, hvis man har produkter fra mere end en dropshipleverandør. Kunden kan bestille to produkter fra en fra hver leverandør - du får kun en portopris fra kunden men skal betale en til hver af dine leverandør - så det er i hvert fald en catch... 

Fra Nuussuaq
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Nipinitta Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jeg også uenig, ligesom Morten. Når man finder de rigtige partnere som er ligeså legit som én selv kan det gå rigtig godt.

Efterhånden er internet handel jo fremtiden ;)

Venligst,

Daniel, Admin på

www.nivinngaavik.gl

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen af jer der kender Danske grosister der tilbyder dropshipping på følgende vare. Grunden til jeg søger danske grossister er det er meget letter for mig at, sende vare retur, ved fejl og at denne er underlagt samme lov som jeg handler efter. Godt nok falder min avance, men til gængæld så burde der være minimalt tab.

Det er kun fantasien der sætter grænsen. (og udvalget)

Erotisk undertøj, uniformer, alle typer sexet undertøj, strømper, hofteholder, babydool, chemise, corsage, BH sæt, trusser og meget andet.

Alle typer og former af accessoires der har med sex at gøre.

Sexlegetøj, med og uden motor. (inkl. fjernstyret dildoer, analshower, lægeværktøj, piske, padler, bomulds reb, gummi stroppe, læderbånd, stænger og andre sjove og spænde ting)

Udstyr af enhver art til sexlege (spil, kors, præmier, isterning forme, parykker, masker, hætter, uniformer, kæder, malerhadsker, karabinhager forskellige størrelser, gynger, stole, gabestokke, alle typer sengetøj (lak, latex, silke, gummi og det meget sjælden læder sengetøj), håndjern, manchetter til brug både ude og inde, gerne med sugekopper), og alt muligt andet.

Sexfilm (alle typer, også de små fetich a la, store kvinde, fødder, smokingsex, og så vider).

Kondomer af enhver art, glidecreme, olier, massage olie, dufte, røgelse, rosenblade, og andet der kan stimuler ens duft sans og berøringer.

Som det nok kan fornemmes så søger jeg efter dansk grossist der tilbyder dropshipping, på ethvert emne der har relation til sex på den ene eller anden måde.

Jeg er ganske udmærket klar over det kan gøres billiger ved selv, at købe hos producenten, men jeg ønsker ikke at løbe risikoen på nuværende tidspunkt, med et lager af en eller anden vare der ikke kan sælges af en eller anden grund.  

Om det bliver en eller mange grosister jeg handler igennem er mig helt lige meget, bare der tilbydes dropshipping på vilkår der er underlagt den danske lovgivning.

Hører gerne om jeres erfaringer fra diverse udbyder, og hvis i kender en eller anden der køber ind på denne måde.

Jeg vil fortrække al information sendes til mig som privat post.

Venligst

René Buch

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Vi er 3 der er blevet enig om at tilbyde dropshipping af vores solceller.
Vi har 3 pakker (Kan lave flere) som kan blive lagt som produkt på jeres site.

Hvis i generer et salg, sender i salget videre til os, hvorefter vi vil tage ud til kunden og besigtige deres tag, og give dem en helt præcis pris.
Skulle kunden tage imod prisen, vil du som sælger af produktet modtage en vis procentdel.
Skulle kunden aflyse købet, vil du som sælger ikke modtage nogen procentdel.

Hvis du/i skulle være interessede at få Solcelle anlæg som produkt, eller vil du/i høre om vores fantastiske produkt, så hører jeg meget gerne fra jer på en PM!
 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg tror Jeres produkt bedre vil egne sig til et affiliate program hvor I betaler for leads (tilmelding til et kundebesøg), alternativ kan i koble en salgs% på, så er jeg sikker på i kan logge nogle gode affiliate netværk ud af busken :-)

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Du har sku nok ret (:
Men kunne godt være der var nogen der var interessede at lave en ski** god aftale med os (:
Men tak for din besked. Vil prove at kontante et Netværk (Euroads.dk tror jeg (:) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads

Gør dog bare begge dele...hvis I har en hjemmeside, skal jeg gerne tage den med på listen over danske dropshipper!

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads.

Jeg har sendt dig en pb. :)

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super spændende tråd! 

Er det nogen, som kender nogle dropshipping leverandører, der sælger gadgets og andet IT/teknologi?

- Frederik Feldborg

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)