Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Feedback ønskes på www.trendfighter.dk

Normalt er det mig der giver mange af jeres hjemmesider feedback, men nu er det blevet tid til at jeg gerne vil have jeres mening på min egen shop. Vi har lige lanceret en magentoshop hvor vi har peppet vores gamle design op, samt fået et hav af nye funktioner. Jeg glæder mig til at høre hvad i har at sige.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, stilren og gennemført MAGENTO shop :)

(Godt at se facebook representeret på forsiden, lad høre hvordan det går med konvertering der Geeked )

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Brugte lige et par minutter på at bladre rundt i shoppen, dejligt nemt/overskueligt, og i et dejligt rent design.

min eneste overvejelse er at firmanavnet kun er i toppen, og ikke specielt stort... men det er vel et bevist valg...

 

LIgeledes dejligt overskueligt at du har fragtpriser og leveringstider på forsiden... det er ofte man skal hen i bestillingen eller langt hen i en beskrivelse for at finde dem...overskuelighed sejrer!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for de pæne ord, vi har også brugt lang tid på at tænke over hvordan den skal se ud og fungere. Netop STILREN og SIMPEL er de to hoved keywords som vi altid har arbejdet med. Ja nu må vi se hvor meget Facebook kassen konvertere, men det ligeså meget for at give kunden en troværdighed over vores shop. Indtil videre har det ikke givet meget - men nu må vi se i fremtiden.

Hej Reklameshoppen

Det er lidt et bevidst valg, da vi ikke ønsker at bruge meget plads i toppen på alt muligt gøjl. Kunden er på jagt efter nye produkter og det præsentere vi så hurtig så muligt. Vi tror det vigtig at kunden ikke skal scrolle på forsiden, men bliver præsentere direkte til produkterne med det samme. Men vi kan selvfølgelig godt lave logoet større, det vil jeg lige vende med min kompagnon.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er blevet sagt før er den flot, stilren og meget brugervenlig. Hvis man skulle komme med lidt konstruktiv kritik, kunne det være meget rart, at du under kategorien t-shirt og solbriller lige nævnede hvilket mærke varer stammer fra. Ved selvfølgelig ikke om det er et bevidst valg, at du har undladt det.

En sidste ting (hvis vi skal gå helt ned i de bitte små detaljer), så er der nogle thumps i menuen for kortholdere, der er lidt beskadiget.

Ellers en flot og lækker webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også shoppen er stilren og overskuelig, men der mangler måske nogen kontrastfarverpå forsiden især, det er ligesom meget hvidt og grå/blåt.....
Måske kunne knapperne skifte farve ved roll over, den farve som læg i kurv har på undersiderne?
Bare en idé....

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Det kunne godt være vi skal nævne mærkerne allerede der. Det skriver jeg lige på listen, mange tak for dit input der. Solbrillerne er no name produkter men t-shirtsne er fra Design by Hüman. Rigtig fede designs hvis man er over i street genren.

Ja vi har bemærket det og det en opgave der bliver taget her i weekenden. Vi forstår ikke hvorfor billederne bliver sådan, da billedet bestemt ikke ser sådan ud når det ligger på skrivebordet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Det vil jeg lige vende med min kompagnon. Vi har bevidst lavet det meget i rolige farver, men du kan have ret i man godt kunne bruge lidt mere "liv" på siden iform af flere kontraster. Men jeg syntes det noget farligt at lege med. Men jeg skriver det lige på listen, mange tak for inputtet.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det meste blevet sagt. Men syntes personligt at siden er rigtig flot, og nemt overskuelig. Jeg ville dog mene at din "Asian Sensation" reklame ikke er for god, for jeg ville mene at det var de færreste der ville gide at gå rundt og "ligne / være" dem.

Mvh. Johnny.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Asian Sensation var et pr. stunt og tro mig det virkede. Det ikke fordi mange ønsker at ligne dem, men fordi folk fik øjenene op for hvor de kunne købe  shuttershades.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)