Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere fræk og doven medarbejder fra PostDanmark skal man lede længe efter...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står foran indgangen til den opgang hvor jeg bor i lejlighed og snakker med en bekendt.

Jeg ser så postbudet fra PostDanmark komme i sin postbil, parkere bilen og gå ind i min opgang. Han går uden om min dørtelefon og direkte op til min postkasse som er placeret i stueplan.

Jeg følger efter ham op til postkassen, da jeg ved at der skulle komme en pakke til mig. Her ser jeg ham så smide en "Vi har desværre ikke truffet nogen hjemme"-seddel i min postkasse....

Han havde skrevet den ude i bilen!! for jeg så ham gå med denne seddel i hånden da han gik ind i opgangen. Hvad fanden ligner det ? Han brugte ikke dørtelefonen, han brugte ikke ringeklokken, men havde åbenbart allerede ude i bilen bestemt sig for at jeg nok ikke var hjemme.

Jeg konfronterede ham med det i opgangen og han havde INTET at sige til sit forsvar.. andet end "Jamen jeg plejer at ringe på dørtelefonen"...

Jamen så bliv da ved med det, din dovne hund tænker jeg bare...

Jeg synes det er totalt uhørt opførsel af en mand som er ansat til at varetage et job, som altså nu engang består i at levere pakker til kunderne...

Der kører 3 gutter på min rute, som jeg ved af. De 2 af dem er helt fine, men ham her... han burde godt nok få sig et andet arbejde...

Synes bare lige jeg ville dele denne AHA-oplevelse med jer andre :-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig taget et postbud i det, men har da oplevet at finde en "Vi har desværre ikke truffet nogen hjemme"-seddel i postkassen på dage, hvor jeg har været hjemme hele dagen.

Men postvæsenet har jo også haft rigtig svært ved at finde arbejdskraft. Det har nok påvirket gennemsnitskvaliteten af de ansatte lidt..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha :D fik du så pakken? eller måtte du en tur på posthuset?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad endte det saa med?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Jeg står foran indgangen til den opgang hvor jeg bor i lejlighed og snakker med en bekendt.

Jeg ser så postbudet fra PostDanmark komme i sin postbil, parkere bilen og gå ind i min opgang. Han går uden om min dørtelefon og direkte op til min postkasse som er placeret i stueplan.

Jeg følger efter ham op til postkassen, da jeg ved at der skulle komme en pakke til mig. Her ser jeg ham så smide en "Vi har desværre ikke truffet nogen hjemme"-seddel i min postkasse....

Han havde skrevet den ude i bilen!! for jeg så ham gå med denne seddel i hånden da han gik ind i opgangen. Hvad fanden ligner det ? Han brugte ikke dørtelefonen, han brugte ikke ringeklokken, men havde åbenbart allerede ude i bilen bestemt sig for at jeg nok ikke var hjemme.

Jeg konfronterede ham med det i opgangen og han havde INTET at sige til sit forsvar.. andet end "Jamen jeg plejer at ringe på dørtelefonen"...

Jamen så bliv da ved med det, din dovne hund tænker jeg bare...

Jeg synes det er totalt uhørt opførsel af en mand som er ansat til at varetage et job, som altså nu engang består i at levere pakker til kunderne...

Der kører 3 gutter på min rute, som jeg ved af. De 2 af dem er helt fine, men ham her... han burde godt nok få sig et andet arbejde...

Synes bare lige jeg ville dele denne AHA-oplevelse med jer andre :-)

Det er simpelthen typisk...

 

men sådan er ansættelser nu engang strikket sammen - at firma og medarbejder har modstridende interesser og trækker i hver sin retning - i mange firmaer ihvertfald.

 

Jeg skulle bytte nogle pakkelabels på det nærmeste posthus (fra 10kg labels til 5kg labels da jeg ikke sender 10kg pakker mere). Jeg får så at vide at det ikke kan lade sig gøre. Jeg ringer så samme dag til kundeservice og får der at vide at de er lidt "specielle" nede på posthuset på købmagergade - jeg skal prøve et andet posthus :-)

Det vil altså sige at man ikke kan få samme service på alle posthuse ??? Jeg gik så derned et par dage senere og sloges lidt med dem indtil jeg fik min vilje - men det er sgu surt når man står og har brug for at få byttet sine labels og det ødelægger hele ens dag.

 

Og jeg kender udemærket godt det når man sidder og venter på en pakke hele dagen og så smider de bare en seddel - så bliver jeg altså tosset - det kan for fanden ikke passe. Der burde være en klagevejledning bag på en "kunne ikke afleveres"-seddel og når en medarbejder har en høj klageprocent sanktioneres denne medarbejder med advarsler og fyring.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther - jeg giver ikke så meget for det der Trustpilot og endnu mindre giver jeg for det, når det er en virksomhed så stor som PostDK....

Hvad det endte med ?

Jamen jeg kunne da pænt følge med ud i bilen og hente pakken, ledsaget af bemærkningen

"Du smider lige sedlen i postkassen ud, ikk'?" :-)

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Du burde klage til din lokale postmester over den opførsel.

Mvh

Ravn

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Lanther - jeg giver ikke så meget for det der Trustpilot og endnu mindre giver jeg for det, når det er en virksomhed så stor som PostDK....

Hvad det endte med ?

Jamen jeg kunne da pænt følge med ud i bilen og hente pakken, ledsaget af bemærkningen

"Du smider lige sedlen i postkassen ud, ikk'?" :-)

 

Kan du uddybe det? Jeg er jo selv helt vild med trustpilot så jeg forstår dig ikke.

Det kan godt være din anmeldelse ikke flytter noget hos et kæmpe firma som PostDK - MEN du flytter noget hos deres kunder der læser negative anmeldelser igen og igen.

Hvis PostDK er urokkelige i forhold til anmeldelser på trustpilot og ikke bruger det i deres forretningsudvikling er det bare fordi der ikke er anmeldelser nok - fordi sådan nogle som dig ikke "giver så meget for det der trustpilot" :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke kun i danmark at posten er så doven. Sverige er lige så slem

Vi havde bestilt nogle olier fra Urtegaarden til nogle cremer som min kone selv laver og vi vidste at vi skulle modtage dem om fredagen. Da vi havde undret os over at de ikke var kommet tjekkede vi vores postkasse ved hoveddøren og jo... der lå en seddel med at vi kunne hente dem om mandagen. Nu SKULLE disse olier på køl hurtigt så de kunne ikke ligge weekenden over. Jeg ringede til Posten i sverige og brokkede mig. Det tog lidt tid før de fattede at jeg altså mente det alvorligt med at jeg vil sørge for at de skulle betale hvis olierne blev ødelagt.

Så de sendte manden tilbage med dem senere på dagen.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)