Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distributør af parfume ????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor er det fedt, at man har et sted som Amino, hvor man kan få hjælp.

 

Nu har jeg så brug for lidt igen.

 

Vi har en hjemmeside med salg af lingeri, smykker, tasker,  m.m.

Vi vil gerne have fat i nogle parfume varer, men hvor får vi fat i en distributør/engros salg af det.

Vi har prøvet flere steder men uden held.

 

Er der nogen der kan hjælpe???

 

 

Med venlig hilsen

 

Henrik

 

 

Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

Min kone var for et års tid siden ude i at starte er webshop med bla. parfume og makeup.
Hun løb dog ind i samme problem som dig. Men lykkedes dog til sidst at få nogle kontakter.

Prøv at kontakte firmaerne bag de forskellige "brands" de kan hjælpe dig. Dog skal du ikke oplyse at det er til en
webshop så vil de nemlig ikke handle med dig. Start med at fortælle at du er ved at åbne en butik. Men at du af
kontraktmæssige årsager ikke kan sige mere på nuværende tidspunkt.
Når først du er blevet aftager af deres prdukter kan du gøre som du vil. Så går det nemlig gennem deres distributør og han vil bare have sin provision.

Held og lykke

Charly Tyllesen



Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik.

 

Jeg er selv indehaver af en webshop og har også mødt problemet med at finde div. distributører.

 

Jeg selv fandt mine distributører ved at skrive: Wholesale "produktet" UK på google.

 

Med lige denne søgelinie kommer der lister med distributører af det ønskede produkt i UK som ovennævnte siger.

 

Du kan selvfølgelig rette "produktet" til dit ønskede produkt og "UK" til den landekode du ønsker at få dine ønskede varer fra.

 

 

Håber du kan bruge dette til noget.

 

M.v.h. Mathias Petersen

 


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)