Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beregner jeg den korrekte avance

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har en variabel enhedsomk på 48,60 og en avance på 114 % og man skal regne det ud ink moms. Hvordan gør man det og hvad får i det til at give???

Skal op i morgen :-(

 

MVH

jeanette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at formuler spørgsmålet lidt anderledes - lidt svært at tyde hvad du skriver og hvad du mener syntes jeg!

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Ja jeg sad og kiggede herinde og har da også lige svært ved det med Avanc.

Så hvir du vil må du også geren sende noget til mig som er lige ti og gå til, er ikke den stor haj til det med og regne Avance ud.

fionatux@gmail.com

på forhånd mange tak

Hilsen Lars

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg ved godt den her samtale er ved at være ret gammel, men jeg sidder med et problem, som du måske kunne hjælpe med.

Jeg har to virksomheder, der altid skal have en difference i avancen på 10%. Dvs hvis det ene firma tjener 15% skal det andet tjene 25%
Udover det er indkøbsprisen og salgsprisen fastlagt. Jeg køber et produkt til 100kr og sælger det til 200kr - så skal avancen på 100kr fordeles på de to virksomheder med en forskel på 10%.
Hvordan opstiller jeg en formel for det? VF og S er fastlagt, imens procentsatsen og bliver til en variabel.

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Fra  bob blob inc. Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej jeg vil bare gerne snakke om pudder, jeg elsker pudder vil i ikke gerne søge op om pudder. det kan ligge og dø i min grav, tak fordi i lyttede

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Zimmermanm, var det muligt du også ville sende mig den excel fil vedr brøkker?

Ved godt det er læænge siden, men man har da lov at håbe.

MVH

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det stadig er aktuelt - men her kan du downloade en excelfil der beregner forskellige nøgletal omkring salg: http://upchannel.eu/how-to-calculate-your-margin-and-gross-profit/

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)