Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

undervisning i seo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kikket på både seo-supporten ( Mikkel de mib) og seo-lex(Rosentand)

Begge er skrivet af nogle af danmarks bedste indenfor feltet.

mit spørgsmål til jer?

Kan det ene produkt anbefales frem for det andet.?

Er det samme målgruppe?

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at målgruppen er den samme: Folk med interesse i SEO, som ikke er eksperter på området.

Men det er jo to helt forskellige typer produkter. SEO-Lex er nærmest at betegne som en instruktionsbog/håndbog, mens SEO-Supporten er nogle værktøjer kombineret med en brevkasse og nogle guides.

Jeg må hellere sige, at jeg hverken har købt den fulde version af SEO-lex eller testet SEO-Supporten selv, men at jeg ikke nødvendigvis synes, at det skal være en enten-eller ting. Jeg ser ingen modstrid i at købe bogen for at få en sammenhængende introduktion til SEO og samtidig teste SEO-Supporten for at få noget helt konkret input, konkurrentovervågning m.m. på din helt konkrete hjemmeside.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Smile

Det var også det svar jeg forventede.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo SEO-LEX 10.0 (ret godt endda), og jeg vil sige, at de to løsninger supplerer hinanden godt. SEO-Supporten giver en masse rapporteringer, du ikke får med SEO-LEX + en del "debat" og FAQ. Med SEO-LEX får du til gengæld en grundlæggende viden og lidt tips og tricks m.m., der sandsynligvis vil gøre dit udbytte af Mikkels SEO-Supporten endnu større.

Jeg vil mene, at de to "services" til sammen er ret slagkraftige.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du godt nok to specifikke produkter, men jeg vil tillade mig at nævne Web marketing mangeger uddannelsen, som er så vidt jeg ved den eneste officielle statstøttede uddannelse med SEO som fag.

Læs mere her: http://www.marketinguddannelse.dk/Uddannelser-og-kurser/Web-Marketing-Manager/Web-Marketing-Manager.html

Det er blandt andet undertegnede og Karsten Nygaard der underviser i SEO på den uddannelse.

Men ellers kan jeg anbefale SEO-LEX. Jeg har ikke nogen praktisk erfaring med SEO-supporten, så den kan jeg ikke sige så meget om.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)