Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsform på web butikker...

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt se, at de holdninger, som fremlægges...måske nødvendiggør et supplement til EWIRE betaling...

 

Personligt skulle en betalingsmåde dog ikke afholde mig fra at få fat i den vare jeg vil have

Der skal mere til at stoppe mig

 

M.h.t. den vare jeg udbyder...så håber jeg da, Ib Leif, at min vare er så unik...at mine kunder nok skal finde en udvej...hvis de vil have, hvad de ser...den fås jo ikke andre steder...i hvert fald ikke p.t. :) 

 

Men I har da sat nogle tanker i gang...alligevel...

Den med mistede ordrer...den gnaver endnu ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen jeg vil da gerne være rar at lægge lidt data ud.
Her er betalingspyramiden for SPAMfighters danske side for juli måned:

3272 har kigger på betalingssiden som kan ses her:
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Payment_Group_List.asp

Ud af dem er 230 gået videre. Det er et stort frafald, men mange skal lige ind og kigge, så det er der ikke noget mærkelig i.
Ud af dem går 214 videre til næste side hvor de kan vælge hvor mange licenser de vil købe.
Ud af dem vælger 165 at videre til siden hvor man kan taste sin adresse etc. ind.
Ud af dem vælger de 150 rent faktisk at indtaste data og gå videre til betalingssiden.
Og slutteligt ud af dem betaler de 144 af dem.

Læg mærke til at det blot er en af de mulige veje til betaling og derfor kun er et lille udsnit af vores danske ordrer. Men det giver et meget godt billede af frafaldet undervejs.

Hvis man sammenligner med den tysk, så kan man se at vi der har lang vej igen:



Buy Spamfighter 3577
Buy Now 425

Customer Information 235

Payment options 161

Process payment 73

Håber tallene kan inspirere lidt.

Dbh Martin



Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da et frafald, der er til at forstå!
 

Nu ved jeg godt, at det kun er et lille udsnit af Jeres danske ordrer, som her vises...men alligevel...

Det er rigtigt rigtigt mange frafaldne!

 

Jeg gad godt se en lignende statistik for min lille butik...eller ville jeg  

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo interessant læsning Martin og ret ærgeligt. Har I undersøgt, hvorfor de springer fra på det sene tidspunkt ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

Den korte version: Vi har over 80 webshopløsninger i drift for kunder, og vi har set stigninger i omsætningen på mellem 35 og 400% (!!), når kunderne fik dankortbetaling på deres shop som erstatning for eller alternativ til EWIRE. Og vi ser også flere eksempler på shops i drift (med dankort etc.), som også får EWIRE på efterfølgende, og som INGEN ordrer får med EWIRE betaling - selv ikke efter flere måneder.

Jeg ville ALDRIG købe en skrue i en shop, der kun har EWIRE som betalingsløsning - og jeg handler online flere gange ugentligt.
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 7/17/2006 11:53:14 PM Forfatter: Thomas R. Hej Pia

Den korte version: Vi har over 80 webshopløsninger i drift for kunder, og vi har set stigninger i omsætningen på mellem 35 og 400% (!!), når kunderne fik dankortbetaling på deres shop som erstatning for eller alternativ til EWIRE. Og vi ser også flere eksempler på shops i drift (med dankort etc.), som også får EWIRE på efterfølgende, og som INGEN ordrer får med EWIRE betaling - selv ikke efter flere måneder.

Jeg ville ALDRIG købe en skrue i en shop, der kun har EWIRE som betalingsløsning - og jeg handler online flere gange ugentligt.




 



Jeg er ikke helt sikker på, at jeg kan lide de tal, der kommer på bordet

De lader ikke meget tvivl til gode...



Men igen...ja jeg ER stædig  (ved det godt)

EWIRE er jo netop en løsning, hvor man KAN betale med kort...eller uden kort (for dem, som ikke har et kort)...



At man skal huske på en 4-cifret PIN kode...tjaaa...hvor mange kort har vi egentligt hver især...med dertil hørende PIN koder at huske på

Hånden på hjertet...

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke om i snakker om de danske eller tyske tal. De danske er jeg 100% tilfredse med, mens de tyske er grumme. og dem er vi ved at undersøge, da vi tager de betalingsmidler som tyskere er glade for.

Dbh Martin
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo Pia - det er godt at være stædig, men det ændrer ikke en millimeter på den virkelighed, du og vi lever i :-) Det er faktuelt, at LANGT hovedparten af danske netshoppere forventer og/eller kræver, at de kan betale med dankort etc. Og der er MANGE, der ikke kan overskue/gennemskue EWIRE. Dem vælger du at miste som kunder. Og ja - jeg er 100% skråsikker i den sag. 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Pia du taber ordrer og så er den ikke længere. Spørgsmålet er så om du vil lade din stædighed stå i vejen for din succes og det må du selv rode med.
Held og lykke :-)

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/18/2006 12:03:34 AM Forfatter: Martin Thorborg

mens de tyske er grumme. og dem er vi ved at undersøge, da vi tager de betalingsmidler som tyskere er glade for.

Dbh Martin


Der kan jeg så tilføje, at tyskerne er helt vilde med bonusordninger. Du kan ikke handle nogle større steder der ikke er medlem af en bonusordning eller lign. Mine gamle kollegaer snakkede ofte om disse over frokost bordet (dog mest kvinder), og disse bonusprogrammer er ofte en del af markedsføringen af produkter/ydelser.

Måske I skulle se om I på en nem måde kan komme med i en af disse?
Side 2 ud af 4 (39 indlæg)