Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsform på web butikker...

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen det var dem, som jeg mente. Er de blot lidt mere tilbageholdende når det gælder handel på nettet eller hvorfor.. Jeg håber at du vil dele resultaterne af jeres undersøgelse, når de fremligger ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
I HAR overbevist mig om, at man mister ordrer...

 

Stædighed kan være en god ting ja...men man skal jo selvfølgelig heller ikke være DUMstædig ;)

 

Bankoverførsel mener jeg dog stadig...også er en god idé, der findes jo mennesker, som ikke har kort (og altså ikke vil benytte EWIRE el.andre lign. betalingssystemer)...eller som jeg læste i en af trådene...f.eks. ældre mennesker, som ikke vil andet end at gå i banken :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil du blive glad for! Bankoverførsler kan være udmærket at tilbyde. På de webshops jeg kender til, udgør bankoverførsler under 2% af betalingsmetoderne - og særligt eDankortet er en fiasko (det indrømmer PBS også selv).

PBS er nogle sløve skrankepaver, men du kan ikke undvære dem. Og så''n er det bare.

God fornøjelse!
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

 

Godt valg. Du vil ikke fortryde at få flere muligheder, -det er jo dem, man skal have og ikke begrænsninger

 

At have bankoverførsler er også en god ting. Tror at det er mig, som har nævnt de ældre, som ikke har og heller ikke vil eje et betalingskort. Dem får du også med, -og der er alligevel nogle ældre, som gerne handler på nettet til børnebørnene.

 

Jeg har også oplevet flere, som når de handler hos mig første gang, så betaler de via bankoverførsel og når de vender tilbage igen, så bruger de Dankortet.. Hvorfor de gør sådan, ved jeg ikke, måske er de bange for at de bliver svindlet.....

 

Og så lige til sidst... Når du har fået Dankort på din butik, så kan det sagtens være at du ser mig, som kunde, -for det er nogle søde ting, du har,   -men jeg har også altid gået udenom Ewire.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit!

 

Nu får jeg så nok ikke PBS løsning lige de næste par dage...så er da ked af, at jeg ikke ser dig uden

Så må du bruge bankoverførsel

 

Spøg til side...jeg er glad for, at du kan lide, hvad du ser...det er altid rart, når nogle synes om det man laver

 

Ja...det var dig, som i den anden tråd nævnte det med ældre mennesker og folk, som ikke har kort...m.h.t. bankoverførsel...

Og den er absolut relevant!

 

Nu har jeg lige og siddet og nærlæst min statistik...og kan så komme med resultatet:

52 % betaler med bankoverførsel

48% betaler med EWIRE

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Og jeg vil æde den stråhat, jeg ikke har, hvis du ikke ser et MARKANT fald i antallet af betalinger med bankoverførsel, når du får PBS på! De har normalt ca. 14 dages ekspeditionstid - så det er bare med at komme i sving

http://www.pbs-international.dk/ansoegning/default.aspx (PBS ansøgning)


Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib skrev:




”Jeg hørte for nyligt et godt foredrag (-), hvoraf det fremgik at omkring 40% (-) dropper ud netop ved betalingen.”




 




Det tal er ikke udtryk for salg som går tabt. For det er ikke alle de 40% som egentlig har tænkt sig at købe noget.




 




Nogle af dem er nye på nettet og skal lige se, hvad der sker, når man trykker på knappen ”læg i kurven” osv




 




Nogle af dem er bare nysgerrige og skal lige se, hvordan indkøbskurven ser ud.




 




Nogle af dem skal lige se, om man kan snyde og få varen uden at betale.




 




Nogle af dem er tabertyper, som ikke har andet at lave end at surfe.




 




Nogle af dem er konkurrenter, som lige skal kontrollere, hvordan konkurrenten har designet sin indkøbskurv og betalingsside.




 




Nogle af dem er programmører, som chekker, hvordan de forskellige butikker er programmeret.




 




--




 




Hvis Mikkels argument (de dropper ud fordi de ikke kan betale med Dankort) skulle holde, skulle der være 40% af netbutikkerne som ikke har Dankort-løsning. Og det holder vist ikke.




 




mvh. Bo Jensen




Butik Go’aften




www.goaften.dk




Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har aldrig påstået at mangel på Dankort skulle være årsagen til samtlige dropouts ved chekout. men det er bestemt en af de mange faktorer der spiller ind. At benægte det er simpelt hen stædigt og uden pointe
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
 Til Martin Thorborg:

Desværre er kreditkort ikke så langt hos tyskerne endnu. De har ikke noget der ligner dankort i den grad som vi har. I tyskland hedder et mere eller mindre samligneligt produkt EC karte som kommer fra det gamle Euro Check kort, som egentlig i starten blev brugt til ID hvis man skulle udstede en check. (Mange år siden).

I tyskland vælger stadig næsten 80% (spørg mig ikke hvor jeg har læst det) det der kaldes "Bankeinzug" eller "Lastschrift verfahren". Du nævner ikke om denne mulighed er i jeres webshop i den tyske del. Hvis ikke falder der nok mange fra pga. det.

Det kan faktisk implementeres ret enkelt med en PDF som skal underskrives og Faxes til jer. MEN det kræver så manuel arbejde at indtaste dataerne. En mulighed ville måske være at lave et formular der danner en PDF som så kan downloades, printes og faxes til jer og i har dataerne i databasen og kan på en simpel måde generere det der er nødvendigt til jeres tyske bankforbindelse.

 

Hvis i allerede har den mulighed på jeres side, så må jeg melde pass  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/18/2006 11:17:50 AM Forfatter: RandomAccess
Til Martin Thorborg:

Desværre er kreditkort ikke så langt hos tyskerne endnu. De har ikke noget der ligner dankort i den grad som vi har. I tyskland hedder et mere eller mindre samligneligt produkt EC karte som kommer fra det gamle Euro Check kort, som egentlig i starten blev brugt til ID hvis man skulle udstede en check. (Mange år siden).

I tyskland vælger stadig næsten 80% (spørg mig ikke hvor jeg har læst det) det der kaldes ''Bankeinzug'' eller ''Lastschrift verfahren''. Du nævner ikke om denne mulighed er i jeres webshop i den tyske del. Hvis ikke falder der nok mange fra pga. det.

Det kan faktisk implementeres ret enkelt med en PDF som skal underskrives og Faxes til jer. MEN det kræver så manuel arbejde at indtaste dataerne. En mulighed ville måske være at lave et formular der danner en PDF som så kan downloades, printes og faxes til jer og i har dataerne i databasen og kan på en simpel måde generere det der er nødvendigt til jeres tyske bankforbindelse.


Hvis i allerede har den mulighed på jeres side, så må jeg melde pass


 

Hej Markus

 

Den har vi skam på og den betaler godt 50% med, så uden den ville det være værre.

Dbh Martin

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)