Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop m. downloadfunktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Muligvis er sprøgsmålet blevet besvaret adskillige gange tidligere - beklager hvis det forholder sig sådan , men jeg kan ikke finde et svar jeg kan bruge, så derfor...

Jeg skal lave en webshop-ting, som skal kunne håndtere automatiske downloads udover at give mulighed for at få varen tilsendt.

Jeg skal sælge nogle små bøger og hæfter og vil gerne give mulighed for at mine kunder kan vælger imellem at få hæftet trykt og tilsendt eller blot som pdf-download tror jeg.
Hvert produkt skal altså fremgå i to versioner og med to forskellige priser og helst ikke noget med at oprette et produkt til download og et tilsvarende til forsendelse - gerne noget dropdown-noget med at vælge det man vil have ved den enkelte vare.

Der skal være mulighed for betaling via kort og PayPal og til de trofaste etc. skal jeg have mulighed for at tilsende en faktura.

Meget gerne meget simpelt og meget gerne meget automatisk :-)

 

Og jow, selvfølgelig skal det jo være næsten gratis og jeg skal ikke røre en finger :-)

 

Nogen bud? Nogen der kan lave det til en ordentlig pris?

 

Mvh

Peter Holmboe

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg er Peter tror jeg har en ide til præcis hvad du skal bruge, så hvis du sender en mail til:

Krii08@hotmail.com

finder vi ud af noget..

 

MvH Kristoffer

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmboe:

Jeg skal lave en webshop-ting, som skal kunne håndtere automatiske downloads udover at give mulighed for at få varen tilsendt.

Det kan nedenstående løsning :

http://www.meretesfrokost.dk/index.php?page=shop.downloads&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=en&vmcchk=1&Itemid=1

Ring til mig for en hurtig pris : 61795118

eller via mit firma hjemmeside :

http://www.easywebhost.dk/index.php?module=FormExpress&func=display&form_id=5

Mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.. 

Hvis du finder ud af efter et stykke tid, at du ikke helt kan håndtere de pdf-downloads, og de forfattere du har ikke er tilfreds med den copyright beskyttelse der bliver lagt på, så kan du jo altid henvende dig til Forlaget Myll, som kan håndtere salget af ebøgerne og putte den rigtige copyright beskyttelse på... :-)

Men ellers kan jeg også hjælpe dig med en tilsvarende løsning, som selvfølgelig ikke skal koste dig noget... :-)

Mvh Brian

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en ligende side, send mig en mail så kan jeg sende dig link til den side som i dag er en forholdsvis stor side.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Du kan tage et kig på downloadable goods funktionaliteten i magentocommerce .   Åbent og gratis. -Det rimer desværre ikke så godt på "skal ikke røre en finger" :-)  Ellers er jeg sikker på Magento kan opfylde dine behov (og sikkert mere til)

Vi har set flere eksempler på e-book stores i magento allerede, så den ligger lige til højrebenet. Ellers kunne du sikkert lave en god aftale med Brian om at få dine bøger udgivet på myll.dk og lade ham tage slæbet med magento´en  :-)

 

God vind med projektet!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)