Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god placering på Google

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved af få lavet min coach firma hjemmeside, og når den er lavet vil jeg selvfølgelig gerne (som alle de andre) have en rigtig god placering på google.

Jeg vil gerne outsource denne opgave, men problemet er at mit markedsførings budget er stort set 0,-

Så derfor har jeg prøvet at tænke i alternative løsninger, og derfor håber jeg, at der er en ekspert i søgemaskineoptimering, internetmarkedsføring, webdesign eller lignende som gerne ville bytte sine ydelser for lifecoaching, hvilket er mit special. Det er jeg professionel til.

Jeg vil meget gerne uddybe hvad jeg har at tilbyde som coach når jeg bliver kontaktet.

 

 

 

 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg er i nogenlunde samme situation som dig, og det er vi ikke ene om.

Nu fik jeg ikke set hvor i landet du er fra, men de 5 væksthuse har alle en konsulent tilknyttet som er ekspert på området, og har de ikke en så låner de af hinanden. Disse konsulenter kan ikke gøre arbejdet for dig , men de kan hjælpe dig et stykke på vej - og det første skridt ville være at prøve at tage fat i dit lokale erhvervsråd.

Der holdes løbende foredrag om emnet i diverse forummer, jeg er selv med i Dansk Netværk - www.dansknetvaerk.dk - hvor emnet har været på programmet og når man har hørt et foredrag om dette emne flere gange jamen så begynder det faktisk at hjælpe - med mine egne evner som "søgemaskineekspert".

Men jeg skal da samtidig nævne at et firma så som "a better trafic", får lov til at lave mit når jeg har overskud til dette - resultatet ses tydeligt.

Håber du kunne bruge svaret til noget, god weekend

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er bestemt amatør men kan da lige dele hvordan jeg fik en ret god placering på google med mit forum.

 

Jeg søgte simpelthen på "tilføj link" og gjorde så netop dette på alle de steder jeg kunne komme til det. Det tog vel et par aftener, og nogle uger efter var der bonus.

Jeg kan naturligvis ikke 100% sikkert sige at det var det der gjorde det, men kan ikke se hvad det ellers kunne være.

 

Jeg lå i ret lang tid som nr 1 på søgeordet "debat" og ligger nu som nr 3 kun overhalet af DR's debat side og SOL, hvilket jeg synes er udmærket for en almindelig lille side.

Det er muligvis en Storm P. løsning, og måske kan du ikke bruge den, men ville da lige pippe lidt ;)

 

Held og lykke med det

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis du er keywords som der ikke er ret meget konkurrence på vil du blive overrasket over hvor meget man kan gøre bare ved at læse lidt om det på nettet. Prøv at google dig lidt frem til hvordan du kan optimere tekster, tags mv og eller forsøg dig frem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)