Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til 80 ord ???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dem af jer, som har læst mine indlæg ved at jeg IKKE kan gøre det kort  Nogle kalder mig endda et "Sludrechatol" og det er jo nok rigtigt nok  Derfor har jeg brug for lidt hjælp... Jeg skal skrive 80 ord om mig og min butik og jeg kan sagtens selv skrive noget, men måske var der en eller anden supersød og hjælpsom amino, som ville "kigge" med og hjælpe mig med at det bliver de rigtige 80 ord ??? Så ville jeg blive rigtig super glad og dybt taknemmelig

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Om jeg kan gøre det bedre end dig...skal jeg så ikke udtale mig om ;)

 

Men jeg vil da godt hjælpe :)

 

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er til nettet, så husk at inkludere en masse relevante søgeord. På den måde vil din annonce også komme frem i søgemaskiner, og ad den vej kan du få besøgende som webstedet du annoncerer hos, ikke selv havde "skaffet" uden din annoncetekst.
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia og Allan

 

Tak for jeres respons og de gode råd. Jeg prøver at sætte noget sammen og så kan jeg jo lige maile det til dig Pia, -Du må gerne læse det, selvom du er en slags "konkollega"  og måske vil du tage mor-brillerne på, for det er jo dem, som skal "bide på".. Måske er der flere derude mellem aminoerne, som vil læse med ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/17/2006 11:47:10 PM Forfatter:Christobel
Nogle kalder mig endda et ''Sludrechatol''



/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia. Når du nu er blevet sat til at skrive 80 ord om din virksomhed, hvører det så ikke med i en øvelse hvor det handler om, at du skal udvikle din egen forståelse af hvad du har gang i vha. en brainstorm? Med andre ord, så er der ikke noget der er rigtigt eller forkert her. Og lur mig om du på et senere tidspunkt også får lov til at udvælge 10 af dem og tilføje 5 for hver på et senere tidspunkt :)

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov, jeg mener jo "Hej Majbritt"!

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David

 

Jo det gør det og det har jeg også tænkt mig at bruge, men det er måske??? lidt for teknisk til reklame brug, hvilket de 80 er til.. Fik jeg virkelig ikke sagt det ?? Hmmmmmm. Så må jeg alligevel ha'' gjort det for kort  

 

Det som jeg skal have lavet er en reklame til et magasin om børnetøj. Der skal være et billede + de hersens 80 ord, -hvor Christobel skal lovprises og min service endnu mere  Og her tror/ved jeg at jeg godt kunne bruge nogle kritiske øjne, som på en god og konstruktiv måde kan guide mig igennem og "afluse" diverse fyld ord og deslige... Jeg behøver nok ikke en supersmart pr mand/kvinde, selvom de er mere end velkomne til at yde mig bistand, -men en, som kan læse det, som en kunde ville

 

Og Marcel : Du er ikke den eneste og jeg tager det som et lille kompliment, -man kan jo ikke ændre en kvindes behov for at sludre, vel  

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/18/2006 8:32:19 PM Forfatter: Christobel
Hej Pia og Allan


Tak for jeres respons og de gode råd. Jeg prøver at sætte noget sammen og så kan jeg jo lige maile det til dig Pia, -Du må gerne læse det, selvom du er en slags ''konkollega'' og måske vil du tage mor-brillerne på, for det er jo dem, som skal ''bide på''.. Måske er der flere derude mellem aminoerne, som vil læse med ?


 

 

Hej Majbrit!

 

Du må meget gerne maile dit værk til mig...jeg skal nok tage Mor-brillerne på

Jeg har jo også været i dine sko...flere gange...

 

Konkollega

Jeg har den holdning, at vi skal være her allesammen...

Jeg betragter ikke andre web butikker som konkurrenter, men som kollegaer...

så går det hele meget nemmere ;)

 

Efterhånden kender jeg en del af mine kollegaer...og vi får os nogle gode snakke...

man kan jo unægteligt sige, at vi deler interesser...og det er ikke det dårligste udgangspunkt for en sparring  

 

 

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

 

Jeg skrev det også både med "" omkring og smiley bagefter, så jeg vidste at du ville tage det på den gode måde  For det var ment sådan, -men jeg kender dig jo ikke (endnu) på det personlige plan og kan jo derfor ikke vide det...

 

Jeg har også den holdning at når vi bl.a. har valgt at deltage her, så deler vi jo netop ud af vores ideer og erfaringer. Gode som dårlige og det er da fedt at der er flere fra samme branche, for det giver jo de bedste af slagsen, -men et eller andet sted, så er vi jo også konkurrenter og man skal jo liiiiige skue hunden inden man klapper den, ikk

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)