Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Servere i udlandet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i SEO-eksperter!

 

Hvordan står det, hvis man har sine servere placeret i udlandet, med danske hjemmesider på?

 

Vil det forringe/forbedre ens position hos Google?

 

 

Mvh.

Frederik Nielsen

www.nemcom.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der er forskellige meninger og holdning til emnet, om hvorvidt Google kigger på hvor serveren fysisk er placeret.

Jeg vil dog selv skyde på at det er en meget lille faktor når Google indekserer din hjemmeside. Det vigtigste Google kigger på er sproget på indholdet, tld'et og gode meta tags.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.

Håber dette er en generel holdning, for så vil jeg da fluks få bestilt nogle, da jeg kender et sted de er meget billige!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er det bedste svar faktisk det, som Mikkel giver i en helt anden tråd: http://www.amino.dk/forums/p/56704/342906.aspx#342906

Hvis du er i ægte konkurrence, skal din hjemmeside være hostet i det land, hvor du vil være synlig. Hvis det er et mindre konkurrencepræget område, kan du omgå det krav.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hvis du er i ægte konkurrence, skal din hjemmeside være hostet i det land, hvor du vil være synlig. Hvis det er et mindre konkurrencepræget område, kan du omgå det krav.

Hej Thomas og alle andre!

Ja undskyld jeg bryder ind i debatten, men synes jeg har et relateret spørgsmål.

Hvis vi siger at mit website er hostet i DK og jeg modtager links fra websites i USA, vil linkse så hjælpe på resultaterne i Google.dk eller kun Google.com.
Og kan det ske at disse USA links ligefrem vil skade min ranking på Google.dk?

Mvh Jean

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Links fra USA vil hjælpe på din synlighed i USA - og links fra Italien vil hjælpe på din synlighed i Italien etc.

2. Ligefrem skade gør linksene ikke, men hvis du f.eks. har en hjemmeside på dansk, hvor hovedparten af indgående links kommer fra andre lande end Danmark, kan det sværer efor Google at vurdere din vigtighed i forhold til en dansk søgning. Efter samme principper som i pkt. 1.

Bemærk - inden nogen får det galt i halsen: Det betyder noget, når du er i hård konkurrence. Skal du sælge afbidte og plasticovertrukne øreflipper, er det ligegyldigt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også værd at huske på at en udenlandsk host ofte vil havde længere svartider end en dansk (Når den tilgåes af en dansker vel at mærke), og at udgifterne til hosten ofte er en forholdsvis lille del af udgifterne til en professionel hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)