Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisningssted google med div. søgeord, men findes ej på google.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Jeg kan i min webshops log se at folk har henvisningswebsted til google med diverse søgeord - jeg kan ikke gå til dette henvisningssted (google med det givne søgeord i querien) og finde min side - jeg kan faktisk slet ikke finde min side på google.

Det undrer mig rigtig meget at folk finder Olsens IT ved at søge på "ekstern harddisk" - og det er vel og mærke når mit daglige budget på adwords er brugt op - jeg får altså besøg fra google (organic) som de kalder det - på mystisk vis.

 

Olsens IT findes jo slet ikke på google - så er der nogen der har en forklaring på hvorfor jeg kan se google som henvisningssted?

I min analytics kan jeg også se en del hits fra google organic på disse søgeord - det er da mærkeligt.

 

Jeg søger en god forklaring !

På forhånd tak.

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hej Amino.

Jeg kan i min webshops log se at folk har henvisningswebsted til google med diverse søgeord - jeg kan ikke gå til dette henvisningssted (google med det givne søgeord i querien) og finde min side - jeg kan faktisk slet ikke finde min side på google.

Det undrer mig rigtig meget at folk finder Olsens IT ved at søge på "ekstern harddisk" - og det er vel og mærke når mit daglige budget på adwords er brugt op - jeg får altså besøg fra google (organic) som de kalder det - på mystisk vis.

 

Olsens IT findes jo slet ikke på google - så er der nogen der har en forklaring på hvorfor jeg kan se google som henvisningssted?

I min analytics kan jeg også se en del hits fra google organic på disse søgeord - det er da mærkeligt.

 

Jeg søger en god forklaring !

På forhånd tak.

VH Jørgen Olsen

Nå - denne her burde da være meget nem når man arbejder med søgemaskiner til dagligt - hvilket jeg ved der er en pæn sjat herinde der gør.

Hvor lang tid går der før min webshop overhovedet kan findes på google forresten?

VH Jørgen Olsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

HVordan ved du at dagens budget er opbrugt på de tidspunkter brugerne kommer ind? Du har i hvertfald denne annonce der vises for søgeordet.

Billige USB harddiske

www.olsens-it.dk      Kan hentes på Nørrebro 10-22 Udbringning samme dag Storkøbenhavn

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

HVordan ved du at dagens budget er opbrugt på de tidspunkter brugerne kommer ind? Du har i hvertfald denne annonce der vises for søgeordet.

Billige USB harddiske

www.olsens-it.dk      Kan hentes på Nørrebro 10-22 Udbringning samme dag Storkøbenhavn

Hej Jesper Jørgensen.

Dagens budget er opbrugt når jeg står op ved 9-tiden om formiddagen.

Jeg kan så se at der er folk online resten af dagen - som har google med diverse søgeord som referering.

 

Du burde ikke kunne finde min annonce på adwords uanset hvad du søger efter lige nu f.eks.

VH Jørgen Olsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Dagens budget er opbrugt når jeg står op ved 9-tiden om formiddagen.

Jeg spørger lige igen: Hvordan ved du at det er opbrugt ved 9-tiden?

>> Du burde ikke kunne finde min annonce på adwords uanset hvad du søger efter lige nu f.eks.

Det gjorde jeg så alligevel ligefør.

Mvh Jesper

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Jørgen Olsen:

Dagens budget er opbrugt når jeg står op ved 9-tiden om formiddagen.

Jeg spørger lige igen: Hvordan ved du at det er opbrugt ved 9-tiden?

>> Du burde ikke kunne finde min annonce på adwords uanset hvad du søger efter lige nu f.eks.

Det gjorde jeg så alligevel ligefør.

Mvh Jesper

Hejsa.

Det kan jeg se på adwords.google.com - jeg kan endda se at den har overskredet det daglige budget med 10kr i dag :) Jeg regner altså ikke med at der kommer flere klik.

Jeg kan godt selv se mit sponsorlink på de søgeord jeg har valgt på google - før budgettet er brugt op (hvilket det er nu hvorfor jeg ikke kan se linket nogen steder).

 

Jeg kan ihvertfald ikke se mit sponsorlink nu - hvordan du kan overrasker mig meget ...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bidrage med, at jeg også kan se din annonce på Google netop nu.

F.eks. her http://www.google.dk/sponsoredlinks?q=ekstern+harddisk&hl=da&safe=off&um=1&ie=UTF-8

Og mht. visningerne i Analytics, må der være en fejl, så dine adwords-klik optræder som organic. Da din shop endnu ikke er indekseret hos Google (i hvert fald ikke på det datacenter, jeg havnede på), kan du jo ikke tiltrække besøgende på organiske søgninger.

Når nu du linker til din shop her fra Amino, bør den blive indekseret indenfor højst et par dage.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frank Hellerup Madsen:

Jeg kan bidrage med, at jeg også kan se din annonce på Google netop nu.

F.eks. her http://www.google.dk/sponsoredlinks?q=ekstern+harddisk&hl=da&safe=off&um=1&ie=UTF-8

Og mht. visningerne i Analytics, må der være en fejl, så dine adwords-klik optræder som organic. Da din shop endnu ikke er indekseret hos Google (i hvert fald ikke på det datacenter, jeg havnede på), kan du jo ikke tiltrække besøgende på organiske søgninger.

Når nu du linker til din shop her fra Amino, bør den blive indekseret indenfor højst et par dage.

Det var da lige godt sørens !!!

Jeg kan ikke selv se den - heller ikke på det link du giver.

 

Det er da irriterende at de optræder som organic - kan man ikke gøre noget så den ikke laver den fejl?

Når jeg nu kommer på google vil jeg jo gerne vide hvad der er hvad (pay-per-click og organic).

 

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)