Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afdragsordnet hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Kan det lade sig gøre at udbyde afdragsordnet webhosting? Er det klogt eller dumt?

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Men hvis du mener at folk betale løbende for deres hostning? Er det ikke sådan det fungerer idag? Man betaler pr. måned, dog er betalingsperioden hos de fleste sat op til 12 måneder. Men du kan jo bare give folk mulighed for at betale pr. måned, dog at de kan spare 20% ved at betale for 12 måneder ad gangen.

 

Husk at tænke på bogholderiet i det? Hvis det er forholdsvis billig hostning du tilbyder kan det være en stor omkostning rent tidsmæssigt at skulle sende ud til 1000 kunder én gang om måneden. Så prøv at tænke at godt system til dette ind i det, men f.eks. fakturering via email.

 

Personligt synes jeg det er fint at betale for hostning i længere perioder, da det tit jo blot er små-beløb.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet

Tak for dit svar. Sorry - for megen indforstået ordvalg fra min side. Det, jeg mener, er, at der skal betales et oprettelsesgebyr + betaling for 12 mdr. For nystartede iværksættere eller kommende iværksættere kan det jo godt være et stort beløb at betale på 1 engang..hvis det ny kunne fordeles på 3 gange ..hvad så?

 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tvivler nu på at 12 måneders abonnement på et webhotel er det der vælter budgettet, det vil jo sjældent være voldsomt mange penge. Desuden findes der udbydere der tilbyder f.eks. 3 eller 6 måneders afregning, dog vil det ved discount udbyderne stort set altid være 12 måneder.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Du mener kun for webhosting? Jeg kunne bedre se fordelen hvis du kombinere det med at tilbyde hjemmeside + hostning på afdrag.

Altså noget ala dette

Hjemmeside 5.000

Hostning i 1 år 1.000

Ialt 6.000

Og så fordele på det på tre afdrag a 2.000 kr. Dette ville jeg ikke have noget i mod at tilbyde mine kunder hvis jeg fornemmede det var et slag der lige stod på vippen.

 

Hvis folk ikke har råd til at købe blot hostning, så er det måske for tidligt de starter virksomhed op. Men altså umiddelbart er folk jo glade for kredit, så det vil jo altid være et plus. Dog skal du jo også tænke lidt over hvilken kunde-profil du tiltrækker ved at tilbyde kredit.

 

 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort og stort...

Sammenlignet med så meget andet markedsføring så finder jeg hjemmesider og webhoteller som værende billigt.
Hvis man blot starter en hobbyforretning så kan man sikkert nøjes med 9,- kroners hotellerne. Og er man mere seriøs omkring sin forretning så kan man finde mange gode og seriøse hosting virksomheder der tilbyder stabil hosting for 500 - 1000 kr om året.
Det synes jeg helt ærligt ikke er dyrt og jeg ville nok hellere betale det beløb på en gang frem for at skulle taste 12 eller 6 eller 4 mindre regninger ind i netbank med jævne mellemrum.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det som Kristian skriver, også er for selve hjemmesiden så kan jeg godt se en pointe i at tilbyde
afdragsordning.
Jeg vil dog mene at man skyder sig selv i foden hvis man vælger
CMS/Shop løsninger som baserer sig på permanente afdragsordninger, det
kan hurtigt blive en dyr affærde

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai : Det er vel ikke hurtigt det kan blive - det er jo netop i længden at en permanent afdragsordning bliver dyr.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Takker for de forskellige svar. Og ups - det må være varmen, der gør det - sorry. Det skal selvfølgelig være med en hjemmeside (cms-baseret opensource system med der tilhørende gratis templates).

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Til jer alle..hvor det bare fedt og kanont at have jer på amino..det sætter jeg stor pris på..jeg får utroligt mange gode indlæg på mange af mine tråde..så det viser jo, at jeg har fat i noget af det rigtige..I skal bare vide, at det giver mig troen tilbage og fighter-viljen til at starte op på anden måde end oprindeligt tiltænkt..takker mange gange.

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)