Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i et godt telemarketing firma til telefonsalg eller mødebooking?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg ville høre, om der er nogle af jer, som kender til et godt og seriøst telemarketing virksomhed. Tanken er, at de skal sælge medarbejdertilfredshedanalyser, som bliver gennemført ved hjælp af online survey. Alternativt, så skal det være mødebooking, således at jeg selv kommer ud i virksomheden og sælger produktet ind.

 

Hvad er jeres erfaringer?

 

Mange hilsner

 

Rikke Steen indehaver af Essenteq

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rikke

Hvilket valg, som er bedst, afhænger helt af dit produkt, din prissætning, din afregningsmodel, din emnelistes sammensætning og mere endnu.

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at byde ind på opgaven, men vil gerne udstrække en aminohånd (da jeg kender en del til både dit produktområde og til telemarketing) og tilbyde dig en snak om situationen. Du er velkommen til at slå på tråden eller skrive lidt mere om alle ovennævnte hemmeligheder hér i debatten.

Hilsen Anders
 



Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Jeg vil meget gerne sige tak for snakket i dag, og mange tak for den rigtig gode hjælp du gav mig. Jeg kan kun give min bedste anbefaling til andre amioner:-)

Mange hilsner

Rikke

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Selv tak, Rikke!

 

Og god vind med dit spændende produkt!

 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)