Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google dance, eller hvad det nu hedder!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu to gange i forbindelse med at google gennemfører den store re ranking, oplevet at specielt min tyske side www.alleskrotien.com  taber enormt mange pladser (400-500) i google på mit hoved keyword Kroatien, efter en uge er den så tilbage på samme niveau som den var inden re rankingen.

Jeg kan ikke helt forstå logikken bag denne process, så jeg håber der nogen der kan give en simpel forklaring?

Er der noget man kan gøre for at styre i mod denne process?

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gætte på, at din side enten er meget ny eller har meget få backlinks. I så fald er det ikke usædvanligt, at den hopper op og ned i søgeresultaterne og endda forsvinder i op til dage ad gangen.

For at modvirke det, kan du lade din side blive ældre (det sker af sig selv) og sørge for at få nogle flere links til den (det sker ikke nødvendigvis af sig selv).

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

tak for det, det lyder som om at netop de punkter er grunden til at siden dancer saa meget.

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)