Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Firma" Facebook side, må vi se?

Side 14 ud af 25 (247 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Der har du en rigtig god pointe. Vi arbejder med det, og vi arbejder på nogle løsninger hvor vi kan lave nogle rigtige gode målinger af den trafik der bliver skabt fra de sociale medier og til virksomhedernes eksisterende hjemmeside

Og tak - jeg har også tjekket jeres side ud - og den ser rigtig godt ud.

Munter hilsen

Thomas Thomsen

www.facebook.com/konxion

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det er konXion der har lavet siden for SushiSushi Aalborg og driver deres side for dem. 

Muligheden for at have grundlæggende oplysninger vedr. åbningstider m.v. er afhængig hvilke side type du vælger når du opretter en side - så har du ikke muligheden på din side, er det nok desværre en ommer! 

Men du er velkommen til at give mig et kald på 31 48 08 58, så kigger vi på det.

Med venlig hilsen

Thomas Thomsen

konXion ApS

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Jeg kan se at nogen, som facebook.com/sushisushiaalborg, har under grundlaggende oplysninger Aabningstider, sted osv. Hvordan faar man det med? Naar jeg gaar ind i indstillinger har jeg kun muligheden for: Grundlagt ?

Mvh anders

Det er valget, når man opretter fanside der afgør hvilke muligheder man har. Vælger du politiker så har du andre muligheder end hvis du vælger musikgruppe eller butik. Det er da mit håb at Facebook engang laver det om så man kan ændre det, men indtil videre er der ikke andet end at leve med det eller starte forfra. Du kan selvfølgelig lave lidt ekstra faneblade som beskriver det du gerne vil have frem. 

Stor hilsen
Christian Kjær 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

uh... hvis man bare havde en femmer for alt man håber facebook vil lave om, så kunne jeg trække mig tilbage og nyde livet *lol* 

Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan jeg føje yderligere et per facebook fanside til listen:

 

http://www.facebook.com/pekanjo (salg af kvalitets tøj til drenge i alderen op til 10 år)

http://www.facebook.com/nyemuligheder (side om nye former for marketing som for eksempel Facebook...

 

Med venlig hilsen

Thomas Thomsen

http://www.facebook.com/konxion

konXion: har du en virksomhedsside på Facebook, så har du markedsføringsmæssigt allerede taget et skridt i den rigtige retning. Men har du oplevet fordelene? Har du deltaget aktivt i diskussioner med dine kunder, har du opfordret dine kunder til at involvere sig i dit brand - og har du inspireret nye kunder til at besøge virksomhedens side? I disse tider er det desværre ikke altid nok bare at være med. Du bliver nødt til aktivt, at række hånden frem og hilse på... Ring 31 48 08 58 og hør om vores serviceaftalekoncept

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Side 14 ud af 25 (247 indlæg)