Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis anderledes Datingsite.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er.



Jeg har fået idéen til at bruge mit domænenavn www.cyberbyen.dk til noget nyttigt, efter det har ligget på hylden og samlet støv et par år.
Går i tanker omkring at gøre dette til et stort alternativ til eksempelvis www.hot.dk, www.dating.dk, www.netdating.dk samt www.meetic.dk og hvad de ellers hedder. Dog skal sitet være gratis og senere hen når en tilpas stor brugerdatabase er oprettet kan det blive betalingssite, når den indeholder omkring 100.000 profiler.



Tror på navnet og idéen, spørgsmålet er så hvorledes dette site skal kunne udfordre "de store drenge" og hvad der skal være mit kendemærke udover at være gratis?
Den hurtigste vej til mange kunder er vel at opkøbe et par mindre datingsite og således redirecte dem til min side hvor deres brugernavn / password er tilpasset, således at de ikke skal gøre sig yderligere anstrengelser.



Med hensyn til funktionaliteter på sitet overvejer jeg valg af Datingbox 2.0 fra http://www.datingsoftware.org.
Hvor der stort set er det samme som på dating.dk, dog er der her muligheden for at bedømme folk i skalaen 1-10
a lá hotpeople.dk.



Hvad har I af idéer til andre funktionaliteter / andet software? 

Ser frem til at høre jeres inputs



På forhånd tak



Mvh.



Jonas Elholm












 









Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes mere navnet relatere til noget community agtigt end en dating site, ihvertfal hvad angår de små kedeligt dating site som man normalt ser.

Eller de der så kaldte "3d" chat/commnuity for unge.

Eller et bynet agtigt community. Altså for hver større by i danmark.

Jeg tror noget lidt mere nyskabende end et traditionelt dating site kunne være på sin plads, medmindre du selvfølgleig har det vilde i støbeskeen, hvis ikke så får du nok ikke udnytte af et ellers meget fedt domæne navn.



Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa!

 

Hvis du vil score medlemmer!!! Så lave en side ala mingler.. men henvend dig til os iværksættere og isæt MLM folk... de elsker Netværk og en side som mingler vil jo være pegekt for os "buisness"folk :-)

 

Der findes vist ikke noget ala de i forvejen.. ikke hvad jeg kender til i hvert tilfælde :-) hvor i mod Datingsites mere eller mindre dukker op hver uge :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen



Tak for jeres hurtige respons samt feedback :).



Rollike mener du dermed et datingsite rettet mod erhvervsdrivende og ledere, denne idé tiltaler mig faktisk.



Network-sites generalt er der jo et hav af, mit foretrukne er det globale www.linkedin.com



Savner dog lidt flere vinkler på sagen og hvorfor mon de mange nye datingsites ikke holder?



Måske dårlig markedsføring og en ikke nøjere udtænkt forretningsplan med klare visioner?
Hvad kan I anbefale af valg af markedsføringsmedie og noget bestemt sted med den rette målgruppe?


 

Hold varmen derude, pyhaaaa trist jeg sidder på kontor uden fungerende aircondition i 33 g. 




Mvh.



Jonas



Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa!

 

nej jeg mener ikke et dating site for erhvervsfolk.. Jeg tror faktisk slet ikke på nye datingsites, med mindre det virkelig er noget helt helt utraditionelt du finder på.

Der er så mange datingsites på nettet, så hvorfor give sig ikast med at konkurrere med et fuldstændig overbooket marked når man i stedet kan finde på noget nyt og spændende hvor man er ene på markedet og dermed har muligheden for at blive markedsleder :-)

 

Jeg tror ikke de mange nye datingsites holder fordi der er for mange på markedet efterhånden.  hvis der er n målgruppe på 10 personer og der er 10 virksomheder der alle vil have fat i de 10 personer, ja så bliver det jo kun en person til hver.... Er der nu der i mod kun en virksomhed der vil have fat i de 10 personer.. ja så er mulighederne jo pludselig meget større! :-)

 

Jeg tror der i mod på netværkssider. Trenden går på at man skal danne sig et netværk samt vedligeholde sit netværk. Hvilket også kan ses inden for de m ange internationale netværkssider. Men i Danmark findes der faktisk ikke så mange af dem... Altså dem der bygger på online netværk og kommunikation.

Jeg synes at sådan en som mingler er bygget helt genialt op... det er blot ærgerligt at man ikke må bruge den i erhvervsregi :-) Det var en ide jeg selv turde give mig i kast med (hvis ikke det var for at jeg selv lige havde hænderne fulde pt).

Men måske jeg har overset noget og der faktisk allerede findes en helt genial (ud over amino selvfølgelig) online netnærksside for erhvervsfolk her i DK... Så vil jeg da gerne have linket!

 

Ovenstående er skrevet absolut ud fra mine egne observationer og der er intet fagligt materiale der beviser mine påstande! *G* MEN...
Håber du kan bruge det til noget alligevel! :-)))))

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med et "Date min mor" datingsite, hvor håbefulde fyre i stedet ryger på en date med pigens mor :-) Ej, mest ment som joke, men konceptet har faktisk enorm succes på amerikansk TV og vist nok også online in the States... Men som de andre tror jeg ikke på et nyt datingsite. Dating.dk m.fl. har first-mover fordelen og er nu blevet så etablerede, at et koncept lisom deres er dømt til at mislykkes - gratis eller ej. Folk går ikke efter, om de skal betale 50 kr. om måneden for det, men søger de steder hen, hvor "udvalget" er størst. Så hellere teame op med en velbesøgt side og udvikle et dating-koncept til dem. Trafikken er nøglen.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
> Dating.dk m.fl. har first-mover fordelen og er nu blevet så etablerede, at et koncept lisom deres er dømt til at mislykkes

Tilbage i 1998-2000 var AltaVista "King Of The Hill" indenfor søgemaskiner. Ingen troede at det nogensidne skulle blive anderledes. Men det blev det, som vi alle ved i dag. En lille opkomling ved navn Google skød pludselig op og overtog AltaVista''s rolle. De samme var tilfældet i forholdet IBM/Microsoft. Der var også mange andre (gode?) spamfiltre inden Martin startede SpamFighter - og det går også meget godt for dem.

Så nej, bare fordi der er nogle der lige p.t. har føretrøjen på betyder det ikke at de beholder den. Men det er klart der skal kæmpes hårdt for at snuppe førstepladsen :) Spørgsmålet er om du er klar til at kæmpe SÅ meget med det ...
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejligt synspunkt! :-) Og rart med lidt optimisme.. når nu vi andre er sådan nogle lyseslukkere! *G*

Jeg tror dog ikke kun det er et spørgsmål om at kæmpe.. men også om finanser.
Men mar man tiden og tålmodigheden, så kan det sikkert godt lade sig gøre at slå det store magter af pinden, selvom man ikke har de samme finanser som de har :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal ikke være bange for at banke hovedet mod en mur - hvem siger det er muren der holder? :)
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak til Rollike, Engodsag & Demib :)



Kan se at der er lidt delte meninger *G*.

Et godt dansk networkingsite må i andre tage op.



Dateminmor.dk er ledigt hvis nogle skulle være friske på den idé eller hvad med dateminmormor.dk eller dateminoldemor.dk, jaja verden er jo spækket med muligheder



Demib; Super eksempel med Google kontra Altavista.



Er af den overbevisning; Alt kan lade sig gøre, hvis bare man tror 100 % på idéen og på sit produkt, hvis man bare er en promille usikker er det dømt til at slå fejl.

Lad mig stille et positivt ledende spørgsmål :);

Hvordan kan man hamle op med Dating.dk og de andre store og indenfor 1 år skaffe 100.000 brugere?



Nogle som kender nogle gode programmører i Kina / Indien eller har erfaring med disse?.

På forhånd mange tak



Mvh.

Jonas



Side 1 ud af 3 (22 indlæg)