Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis anderledes Datingsite.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/20/2006 11:09:01 AM Forfatter: Connecter
Tak til Rollike, Engodsag & Demib :)



 



Nogle som kender nogle gode programmører i Kina / Indien eller har erfaring med disse?.

På forhånd mange tak

 



 

Har gennem 10 års outsourcing erfaring lært at Indien er hmm.. svært at arbejde med. Jeg vil aldrig igen smide et project til indien pga. at kulturforskellen er enormt stor. Som en af min venner lige sagde: Hvis du sender en opgave til indien får du i bedste fald hvad du beskriver, MEN ikke det du ønsker." Mange problemer opstår pga. at de ikke er vant til at sige imod hvis et eller andet ikke holder vand. Og somde fleste ved er en stor programeringsopgave en process, hvor ting ændrer sig hele tiden. Hvis man så ikke har en sparringspartner i programøren der lige siger... "HEY.. det er er måske en bedre mulighed", så er man på den.

Desuden er de sgu ikke så billige mere i indien.

Eks. Jeg ville have programeret en hjemmside med et UI. Et firma fra indien havde i lang tid spurgt mig om de ikke kunne byde på en opgave. Jeg sagde til dem jeg havde dårlige erfaringer med Indiske programører, men at de kunne byde på projectet.

Det tog dem 3 uger at melde tilbage, imens fordi jeg ikke ville vente så længe gav jeg opgaven til Bulgarien. 4 dage = 20 arbejdstimer senere var projectet klar. Ugen efter fik jeg tilbudet fra Indien. De vill have 397.000,- Dkr for opgaven som bulgarerne fra weblancers.dk klarede på 20 timer.

 

Jeg har i mine sidste 5 outsourcing projecter haft gode erfaringer med Bulgarien. De tænker med og er ikke bange for at sige at et eller andet ikke holder stik i process beskrivelsen.

 

Hilsen

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/20/2006 11:09:01 AM Forfatter: Connecter
 

Hvordan kan man hamle op med Dating.dk og de andre store og indenfor 1 år skaffe 100.000 brugere?

 

Tjaaa.. det kommer vel an på hvem din målgruppe er?

Er det de unge, så vil det måske være en ide at lave nogle events i nattelivet og på strandene her om sommeren :-) Det behøves ikke koste kassen, men det tager selvfølgelig en masse tid :-)

 

Lav nogle konkurrencer der henvender sig til det lettere berusede publikum (så må vi håber de kan huske noget dagen efter). Skab en stemning der minder om en rigtig grisefest på Ibiza...

Eller snup ideen fra et diskotek i skagen. Hvor de får den første drink til halv pris hvis de lader deres bryster fotografere!

 

Men igen... det kommer helt an på om det er den målgruppe du er ude efter...
date-min-oldemor.dk henvender siv vist ikke lige til den målgruppe! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ville være sjovere at hører hvad dine ideer er, du siger jo det er et anderledes datingsite, men har ikke hørt noget anderledes endnu
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Citat;
Jeg har fået idéen til at bruge mit domænenavn www.cyberbyen.dk til noget nyttigt, efter det har ligget på hylden og samlet støv et par år.
Går i tanker omkring at gøre dette til et stort alternativ til eksempelvis www.hot.dk, www.dating.dk.


mk->

Først og fremmest havde jeg forestillet mig at alternativet skal ligge i at det er gratis kontra de store spillere.

Dette skal så krydres med et ratingsystem, hvorfra man kan bedømme hinandens billeder via highscore 1-10 "som hotpeople.dk", dette skal så krydres med nogle konkurrencer á la Månedens vinder el. ugens vinder, som er den M/K med bedst highscore.

Dette skal så krydses med forskellige events, uden jeg har konkrete omkring disse.

Målgruppemæssigt satser jeg på de 16 - 30 årige.

 

randomaccess->

 

Super information mange tak.

 

Var lige inde på weblancers.dk og det virker rigtig fornuftigt og billigt, rigtig fedt koncept :)

 

Rollike ->

 

Tak endnu engang

 

Citat; Eller snup ideen fra et diskotek i skagen. Hvor de får den første drink til halv pris hvis de lader deres bryster fotografere!

Ja, den kunne være frisk .

Det kunne være;

Landets bedste Bryster - Send billede og vind gavekort værdi 10000,- til lingeri :).

Den skulle vel nok kunne tiltrække nogle damer, LOL.

 

Mvh.

 

Jonas

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløjsa igen....

 

Jeg synes altså stadig ikke der er meget nytænkning i det...

Det er ikke længe siden der var en her inde der skrev om en dating side hvor de ville lave en sms service hvor man som medlem fik en badge med et nummer og når man var i byen kunne folk så via sms se hinandens profiler. Kan ikke huske hvilken side det var :-) Det er der nok andre der kan! Nå men det jeg vil frem til er at det synes jeg er nytænkning!

 

Not or nor og gratis profil er ikke nok. Det findes mange steder efterhånden :-)

Events af forskellig art er også noget mange af de andre kører med....

 

Men desværre synes jeg heller ikke selv lige at jeg kan komme på en super god ide til dig så jeg er ikke meget bedre end du! *L*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :


 



Nogle som kender nogle gode programmører i Kina / Indien eller har erfaring med disse?.



På forhånd mange tak











 



Vi har 13 gode programmører ansat i vores indiske selskab www.eruditesoft.com. De arbejder stort set allesammen for danske kunder, så de er inde i den danske mentalitet mht. deadlines, kvalitet m.m. Samtidig tilknyttes alle kunder en erfaren projektleder, som kun sidder med kontakten til de enkelte danske kunder. Denne løsning har vist sig at virke rigtig godt, så vi i dag har en række meget tilfredse danske kunder.

Jeg har selv benyttet outsourcing i 3-4 år gennem mit danske selskab www.hitmedia.dk. De er disse erfaringer, som jeg har tage i brug, da jeg stiftede www.eruditesoft.com sidste sommer.

Hvis nogen her på Amino skulle være interesserede i at outsource, så giver jeg gerne en speciel Amino pris.

Spørg endelig løs hvis der er noget, som jeg kan hjælpe med.



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal satse på "skønhed" som de fleste af den slags sider gør. Prøv istedet at finde et nicheområde, der har du en langt større chance for at blive etableret.

Så kan man jo altid udvide med andre nicheområder og genbruge "software'n" På den måde kan du ramme et område der er langt mindre konkurrencepræget.

Men nu kender jeg selvfølgelig ikke dit budget, har du et stort og lækkert budget, skal det ikke være mig der forhindrer dig i at tage kampen op mod de store spillere.

Men google kom jo ikke på førstepladsen uden en krone på lommen.


EDIT: der er vel ikke ret meget alternativt i at være gratis, så vidt jeg kan se er netdating.dk 100% gratis

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Nooo. Please not another dating site...

Jeg tror roligt vi kan slå fast at det markede er overmættet, med super velprogrammerede og special designede danske løsninger inden for dating markedet. Har selv tumlet med ideen om et americansk script og tilpasse det, men søg andre græsgange... Dating scenen er overfuld...

Held og lykke med udnyttelsen af domænet, hvad end det bliver


Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Den dating software du skriver om er fra www.e-marvel.com  og er nu i en version 3.0
Hvis du vælger at købe så gør det hellere hos selve producenten, da de i forvejen har laaang support tid, altså efter de har fået din side op og køre.  plus det er php Zend kodet, og du får ingen rettigheder til at ændre rigtigt i det - og zend er ikke "knække-muligt" så du kan ikke engang få det låst op.

Jeg køre nemlig selv med det software på en udenlandsk dating side - og tja.. det fungere jo fint nok, men ville ønske jeg havde pengene til en ren progrrammering.
Dato: 19-07-2006 10:46:10
Forfatter:Connecter
Hej Amino''er.



Jeg har fået idéen til at bruge mit domænenavn www.cyberbyen.dk til noget nyttigt, efter det har ligget på hylden og samlet støv et par år.
Går i tanker omkring at gøre dette til et stort alternativ til eksempelvis www.hot.dk, www.dating.dk, www.netdating.dk samt www.meetic.dk og hvad de ellers hedder. Dog skal sitet være gratis og senere hen når en tilpas stor brugerdatabase er oprettet kan det blive betalingssite, når den indeholder omkring 100.000 profiler.



Tror på navnet og idéen, spørgsmålet er så hvorledes dette site skal kunne udfordre ''de store drenge'' og hvad der skal være mit kendemærke udover at være gratis?
Den hurtigste vej til mange kunder er vel at opkøbe et par mindre datingsite og således redirecte dem til min side hvor deres brugernavn / password er tilpasset, således at de ikke skal gøre sig yderligere anstrengelser.



Med hensyn til funktionaliteter på sitet overvejer jeg valg af Datingbox 2.0 fra http://www.datingsoftware.org.
Hvor der stort set er det samme som på dating.dk, dog er der her muligheden for at bedømme folk i skalaen 1-10
a lá hotpeople.dk.



Hvad har I af idéer til andre funktionaliteter / andet software?

Ser frem til at høre jeres inputs



På forhånd tak



Mvh.



Jonas Elholm























Supply Chain blæksprutte

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle svar samt feedback i denne tråd, meget overvældende så mange inputs og meninger der er om datingsites.

 

Jeg vil gå i tænkebox og brainstorme.

 

Igen tak til alle.

 

 

Mvh.

 

Jonas

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)