Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hjælp vedr. radiospot

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lige blevet kontaktet af en radiostation der vil høre, om jeg er interesseret i at overtage et afbud på en reklame de har fået (sikkert bare en måde at sælge det på ). Det er er radiostation med ca. 70.000 lyttere og prisen er 6500 for 60 spots over 14 dage - er der nogen der lige hurtigt kan fortælle mig, om det er en god pris??

 

På forhånd tak!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt, det skulle vel ikke være NRJ?

Blev også kontaktet af dem i går, med samme historie.

Mærkelig måde og sælge sin vare på.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg blev også kontaktet af NRJ Energy med samme tilbud!

 

Det er da en ussel måde at sælge deres reklamer på...

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, nu er jeg da ærligt talt lidt gnaven på dem (NRJ), for det er da en underlig måde at sælge på.. Ihvertfald ikke særlig troværdig mere, eller også har de bare usædvanligt mange, som falder fra, -hvilket ikke lyder særligt godt heller... Så, hvis de skulle kontakte mig igen, så vil jeg da absolut nævne denne tråd for dem... Hmmprf

 

Jeg bed på deres tilbud og fik da også god respons, men ikke nok til at tjene "investeringen" ind, men jeg fik brandet mig og må så tilstå at de fik lavet et ret godt spot til mig.. Så det er ikke fordi jeg er utilfreds med det, som de har leveret til mig, -men jeg er da ikke tilfreds med den måde, som de sælger det på....

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det lyder meget utroligt, hvis så mange af deres kunder falder fra i sidste øjeblik...

 

 

Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det allermest latterlige er så lige sket nu - jeg blev ringet op af dem igen (ja det er radio NRJ) af en ny sælger og samme historie, men denne gang var prisen steget 2000kr og lyttertallet var fordoblet!!!

 

Da jeg så påpegede dette overfor den nye sælger (der iøvrigt insisterede på at kalde mig 2 både forskellige og forkerte navne gennem den korte samtale vi havde) blev han meget stille og kom med en forklaring om daglig lyttertal vs. totale lyttertal mv.....uanset hvad, så virkede det ikke super troværdigt.

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Som svar på deres salgsmetoder må vi jo ligge priserne ud her på Amino.

 

Min pris blev 7000,- for 80 spots a 15 sek. varigheder sendt ud over en 14 dages periode.

Prisen er inkl. produktion og et 125 x 125 banner på deres hjemmeside i samme periode.

 

Jeg har accepteret tilbudet og glæder mig til at komme i luften.

 

Da det er sportsmanden.dk der skal brandes kommer det på i en periode, hvor jeg sideløbende kører andre kampagner, da jeg ikke mener radiospots kan stå alene, når vi snakker promovering af en webshop.

Her er der ene og alene tale om at øge kendskabsgraden i befolkningen.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne være interessant at vide hvem som ringer ud for NRJ på den måde. (hvilket TM-bureau, hvis det er sådan et).

Hvis du bliver ringet op, så prøv evt at spørge (sig at du måske har en opgave til dem eller noget i den stil)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror altså at det er in-house, for de søger folk til det opsøgende salg på deres hjemmeside!

 

Men det kunne måske være en opgave for dig, Anders?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)