Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hjælp vedr. radiospot

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det inklusiv produktion af spottet? Jeg synes stadig det lyder billigt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/20/2006 11:02:45 AM Forfatter: cygnet Er det inklusiv produktion af spottet? Jeg synes stadig det lyder billigt.

 

Ja.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers tak, Brian!

Metoden falder vist uden for DanAgoras etiske regelsæt, men jeg kan da vende det på næste bestyrelsesfestblankét. Det lader til at de klarer sig fint selv!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/20/2006 10:50:31 AM Forfatter: AndersSaugstrup Kunne være interessant at vide hvem som ringer ud for NRJ på den måde. (hvilket TM-bureau, hvis det er sådan et).

Hvis du bliver ringet op, så prøv evt at spørge (sig at du måske har en opgave til dem eller noget i den stil)

 

Mailadressen til ham jeg har snakket med er fra et add1more.dk domæne - ved ikke om du kan bruge det til noget?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, mit gæt er så, at det er SalesLinx

De er ejet af et firma, som har samme adresse som et firma, som hedder Add1more, så det skulle være lidt af et sammenfald, om ikke det var dem, som ringede. Ud fra profilen ser de også vældigt driftige ud :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt nok er jeg også blevet ringet op af dem ca. 8-10 gange indenfor de senere måneder. Ca. 1 gang om ugen.

På trods af at jeg har afvist dem både pæne og mindre pæne måder, ringer de stadig.

 

Jeg var faktisk inde og lure på www.unfairpriser.dk for at se om de var omtalt der, for salgsmetoderne minder meget om fup firmaerne.

 

Når I kigger på priserne, så husk at stortset alle medier, har væsentlig færre brugere/læsere/lyttere her i sommervarmen...

Men ellers lyder priserne da rimelige, men sælgerne stinker!

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle der ved hvordan man tackler brev fra deres advokat?..

 

Vi blev ringet op i dec. 2006, og fik også en masse flotte lyttertal, og folk i alle aldre lyttede til NRJ,

- men vi opdagede at det vist ikke var vores målgruppe til www.vandvaeg.dk - så vi skrev et pænt brev hvor vi gerne ville trække os fra tilbudet som sælgeren havde fået os til at acceptere (lige inden lukketid, og hun havde været på knæ for chefen for at skaffe os SÅ godt et tilbud - Hmmm...)

 

- Nå, men de blev ret sure, og fastholdte deres krav om kr., SELVOM de IKKE havde produceret spottet endnu, og heller ikke havde sendt noget i radioen endnu, så vi tilbød kr. 800,- "som plaster på såret" - det ville de ikke gå med til,

og siden har vi ikke hørt fra dem

 

INDTIL I GÅR - hvor der kom brev fra deres advokat som ville have penge på bordet NU.

 

er der en vej udenom ??..

 

 

 

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tvivler på at du slipper for at betale når du har accepteret tilbudet.

 

Hvis du skal slippe, så tror jeg du skal så tvivl om deres forretningsmetoder. Som alle andre har jeg fået historien om at nogen pludselig er hoppet fra, og de sjovt nok har en ledig reklameblok de kan sælge. (Hvordan man så kan hoppe fra, når man åbenbart tydeligt har bundet sig til aftalen?) Den historie har jeg fået fire gange. En anden ting jeg tvivler på er sandt, og som jeg også har fået sunget ørene fulde med, er at 85% af alle kunder vender tilbage. Er der ingen andre der har fået den historie? Og kan det være sandt?

 

 

 

Jimmy

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
deZari,

Hvis ikke du kan slippe udenom at betale, synes jeg faktisk at du er i din gode ret til at få kørt den kampagne du skal betale for. De regner vel ikke med at du vil betale for en vare de ikke leverer?

Så hvis du ender med at bløde pengene, så skal du da i det mindste have den vare du betaler for. Det må da være udgangspunktet. Så er det bare ærgeligt at du formodentligt ikke får ROI for dine penge.

Om radioreklamen generelt:

Jeg synes at det lyder som et fair tilbud. Men jeg tror ikke alle virksomhedstyper får lige meget ud af reklamer. Jeg vil gætte på at online shops får mere ud af at bruge 6.500 kr. på AdWords eller lign. end de gør med radioreklamer. Bare for at tage et eksempel. Radioreklamer har det problem, at folk måske ikke kan tage action på reklamen på det tidspunkt de hører den. Nu sidder jeg ved en PC det meste af tiden, så jeg kan godt finde på lige at tjekke et site ud når jeg hører en radioreklame. Men de reklamer jeg hører når jeg kører bil er totalt glemt når jeg kommer til en PC igen.

mvh Carsten
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, ikke sikkert der er en vej udenom,

 

Hmmm.. - radiospot til salg *GG*

 

o.k., HVIS man så skal få det bedste ud af det, hvilken af disse projekter tror i så vil få mest ud af at komme i radioen? (med rette radio-spot self.)

 

www.deZari.dk - ude og indedørs springvand - lad mosekonen brygge i din stue...

www.vandvaeg.dk - Vandvægge - mest erhvervs egnet dekoration & luftbefugtning - "har du husket at vande din medarbejder i dag ?"

www.Surveillance.dk - Digital overvågning - både til privat og erhverv ... "få billeder af tyven, før han får dine ting ..."

 

 - nogle gode idéer ??..

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)