Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en profil med fans på Facebook?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann Mertz:
Når i opretter sider til jeres virksomheder, så kan der være rigtig god fordel i at oprette en "Gruppe" frem for en "Fan-side", da man på grupper kan bruge funktionen "inviter". På den måde er det meget lettere at få flere medlemmer på siden.

 

Virksomhedssiden/"Fan-siden" har en tilsvarende funktion, der kaldes "Foreslå til venner".

Og da man ikke kan invitere andre end sine venner i en "Gruppe" , er det 100% de samme mennesker man kommer ud til.

Med det nye Facebook layout, er Virksomhedssiden meget mere synlig, fordi de opdateringer du vælger at lave på Fan-siden, bliver vist på din egen profil, og inde på alle de der er fans' profiler - på en meget mere dynamisk måde end gruppen kan.

Idéen med det nye design var netop, at virksomhedsprofilen skulle virke mere som venneprofilerne, og derved komme nemmere i kontakt med brugererne, og virke mere flydende i den bestandigt opdaterende stream af vennebevægelser der bliver vist på Facebookbrugerens forside.

 

Jeg vil klart anbefale "Fan-siden".

 

Mvh Jonas

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Yagobii:

Jeg vil klart anbefale "Fan-siden".

Jeg vil tage det i mig igen, efter som at jeg har kigget nøje efter :-)

Forstår ikke helt, er det en funktion der er kommet, efter de skiftede layout?

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann Mertz:
Forstår ikke helt, er det en funktion der er kommet, efter de skiftede layout?

 

Kan jeg faktisk ikke huske. Har ikke oprettet en "fan-side" før nu.

 

Men Idéen fra Facebooks side af, med det nye layout, var angiveligvis, at det skulle være mere attraktivt for virksomheder at oprette en sådan virksomhedsprofil ved, at profilens opdateringer blev delt på lige fod med brugernes venner, hvor virksomhedsprofilen før lå lidt hen i det skjulte.

Facebook har været meget presset på det sidste efter deres køb af Twitter gik i vasken, og investorerne begyndte at kræve, at en side med 200 millioner brugere som minimum skulle have et overskud der i en betydelig grad overskygger de udgifter de har ved fysisk at skulle udvide deres servere.

Derfor har du også nu en lille "promover din side med en annonce"-knap øverst på din Fan-side, så virksomhederne hver gang de logger ind på deres fanside bliver mødt af et tilbud om at annoncere.

 

Mvh Jonas

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. :-)

Mener bare ikke at den funktion har været der før, da jeg selv skiftede fra Fanside til gruppe. Alene pga. det.

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Jeg får det ikke til at virke.

Jeg får ikke den ikon "bliv fan" øverst på facebook.

Min side ligner bare en almindelig facebook profilside.

Jeg har udfyldt alt, ..  som genre brugte eg "andet" (i alt) og skrev "navn" på andet. og kryds ved "jeg har oprettet denne side"  og "elektronisk signatur"

Og vupsi fik jeg en profilside. Men dette er bare en alm. profilside ikke en fanside.

Hvordan gør jeg?

Tusind tak for svar!! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Vi har netop udviklet en Kom godt i gang ydelser til virksomheder der gerne vil i gang med at benytte mulighederne på Facebook.

Du kan læse mere på konxion.dk eller facebook.com/konxion og er så selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig. Det er vigtig at komme rigtig fra start...

 

Med venlig hilsen

Thomas Thomsen

31 48 08 58

 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

nea:

Hej Casper!

Jeg får det ikke til at virke.

Jeg får ikke den ikon "bliv fan" øverst på facebook.

Min side ligner bare en almindelig facebook profilside.

Jeg har udfyldt alt, ..  som genre brugte eg "andet" (i alt) og skrev "navn" på andet. og kryds ved "jeg har oprettet denne side"  og "elektronisk signatur"

Og vupsi fik jeg en profilside. Men dette er bare en alm. profilside ikke en fanside.

Hvordan gør jeg?

Tusind tak for svar!! 

Hej Nea.

For at lave en side/gruppe, kræver det at du har en Facebookprofil :)

Derefter kan du så oprette en side eller en gruppe via mit link i første indlæg..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)