Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var spastiker, psykisk syg og kunne intet, i dag er jeg en ung mand på 30 år med et lille handicap, og et stort ønske om at ville hjælpe andre i livet.

 

Jeg blev født spastiker, og har været udsat for rigtig meget svigt igennem livet bla. Blevet udsat for sex overgreb og både fysisk og psykisk vold. Jeg havde kun et ønske den gang, jeg ville begå selvmord og ville væk fra denne verden. Mit liv ramte bunden totalt med at jeg kom ud i kriminalitet og kom i psykiatrisk behandling. Heldigvis mødte jeg en tidligere frømand, som gav mig nogen gode tips og coaching og rådgivning, sådan at jeg selv begyndte at ændre mit liv. Jeg kom lige så stille til at kende flere og flere Frømænd og Elite soldater, som støttede mig fordi jeg ikke bare nød deres nærværd. Nej jeg flygte deres råd kom meget videre ja så meget at jeg i dag skriver her på amino. Fordi jeg har en super god ide og har lært af frøerne at hvis man har troen på det og gør noget så kan alt også lykkedes i denne verden.

Her er et link til min artikel om hvem jeg er http://www.sunewad.dk/prvcgi/forhmann.pdf

Min ide i dag som jeg har startet men mangler investorer og folk med kontakt til folk som mener de kan hjælpe mig med noget.

Min ide er at jeg vil Coache og rådgive handicappede og psykisk syge efter de samme principper som jeg er blevet coachet efter af Frøerne. Kort sagt skal man være hudløs ærlig og ikke fortælle folk ting for at gøre dem glade. Jeg arbejder efter den måde at folk skal hjælpe sig selv, videre i livet med min rådgivning.

Min ide om det vi kan lave er flg.

Kursus som skal kunne give lettere handicappede og psykisk syge mulighed for at komme ud på arbejdsmarkedet, i stedet for at leve af samfundet. Dette foregår ved at lære dem hvem de selv er og viser dem at alle mennesker har noget de er gode til. Samtidig snakker vi med dem og coacher dem.

Andre ting er Foredrag og undervisning.

 

Med denne post søger jeg folk som har forstand på at køre en virksomhed, invistore samt folk som kan hjælpe mig med at få solgt ideen til komuner og regioner. Da jeg er ret dårlig til selv at udforme det på skrift.

I kan tjekke min hjemme side www.easy-coach.dk  Telefon nummeret er forkert send en mail i stedet for.

MVH

 

Søren Fohrmann

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren. 

Først og fremmest er det fedt at læse. Du er hudløst ærlig, og motiveret. Det du mangler er et professionelt netværk der kan hjælpe dig med det de er dygtige til. Jeg vil gerne hjælpe dig med at "markedsføre" dig selv og din historie / tankegang. Jeg synes du har en god historie og først og fremmest et drive der er til at mærke. 

Skriv til mig på Karsten {a} tracemedia.eu og så kan vi tage den derfra. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)