Hej Jeg har tidligere modtaget en lang række gode råd fra nogle af jer herinde og jeg har fulgt diverse råd i bestræbelserne på at optimere søgningen omkring min hjemmeside. Jeg vil i den sammenhæng høre om ikke I kan give jeres besyv om jeg bør gøre mere udfra jeres optik og i givet fald hvad. Min side er www.uniwatches.dk hvis I har brug for at se den efter. På forhånd mange tak! |
Hej!
Fin hjemmeside du har. Men man kan jo altid finde et eller andet at brokke sig over!
Så her kommer et par hurtige skud fra hoften :)
- Dit topbanner loader meget langsomt! Det røde juicy couture fylder 86 kb. Uden at være ekspert på dette område vil jeg mene det kan halveres som minumum.
- Generelt loader din side meget langsomt.
- Kan jeg betale med dankort og visa? Jeg ser ingen Dankort /Visa logo ?
- Du har en fin side om garanti på dine ure, men har valgt at gemme denne side med lille bitte link i bunden. Det ville for mig være meget vigtigt at vide noget om garanti og mulighed for reparation hvis jeg købte et ur til 2000 kr på nettet. Især når virksomheden er placeret i Singapore. Det link skal da være større og så op i toppen!
- Når jeg læser Singapore tænker jeg straks Ægte?? Skriv noget mere om ægthed og ægtheds-garanti. Lav evt. et stort Ægteds-Garanti "klistermærke" på forsiden i topbanneret eller noget.
- Jeg savner en forside-knap. Ved godt det er lidt gammeldags og at man kan klikke på logoet i toppen. Men jeg er sikker på at f.eks. min mor aldrig vil regne det ud.
- Jeg bestiller et ur og går til kassen. Under lande er der ca 200 at vælge i mellem. Som jeg opfatter det er din side mest målrettet mod danske kunder (eller hvad?). Fjern den enormt lange liste eller ryd op i den. Hvornår har du sidst sendt til El Salvador eller Vatican City?
Hvis du har et udbredt international salg synes jeg du bør lavet målrettet side til dette.
- Rækkefølgen af de oplysninger man skal indtaste er lidt "udansk" med "By" før "Postnummer".
- Jeg glemmer at udfylde adressen og bliver mødt med "Please fill in billing address". Det bør oversættes til dansk.
- Jeg ved ikke hvilke felter som er obligatoriske (*) eller frivillige.
- Jeg har ikke lyst til at give dig min e-mail, men det er tvunget, så lad gå for denne gang. Jeg har dog under ingen omstændigheder lyst til at give dig mit tlf. nummer, men det SKAL jeg også. Som kunde er jeg smuttet nu og køber mit ur et andet sted (hold da op hvor er jeg sippet :) , men hvad vil du overhovedet bruge mit telefon nummer til?
- Forsendelsesadressen er formentligt i de fleste tilfælde det samme som faktureringsadressen. Hvis jeg vil have en anden forsendelsesadresse så lad mig vælge det, i stedet for at skulle vælge fra ved at sætte kryds. Kan du følge mig?
- Mikro-ting: Lige før jeg bekræfter ordren står der "Shipping Charges 0$". Bør oversættes til dansk som det andet.
- Det er først nu jeg finder ud af at der er fri fragt. Det var da dejligt, hvorfor har du ikke smidt det helt op i hovedet af mig på forsiden eller sådan noget? Det er jo en kæmpe fordel for mig somkunde!
Det var hvad jeg hurtigt faldt over. Jeg håber ikke det lyder alt for negativt. Jeg synes generelt det er en meget fin side du har. Brug af ovenstående som du lyster og glem det som du synes lyder dumt :)
Held og lykke med det!