Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 1 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I dag fik jeg denne email... og jeg ved stadig ikke om jeg skal grine eller græde... måske er der ingen grænser for hvad folk mener man kan sælge online.... eller også er det en som har en mærkelig humor...

--------------

Hej House of Kids,
 
Jeg har været forbi jeres hjemmeside, og skriver til jer, fordi jeg mener at mit produkt kunne være interessant for jer.
 
I denne finanskrisetid er det vigtigt at være kreativ, og vi har netop det børnene vil have: Eksotiske kæledyr.
 
Nu tænker du måske allerede "Arh, kæledyr? Det kan jeg da ikke handle med, og hvor i alverden skal jeg opbevare dem?". Fortvivl ej, det har vi allerede tænkt på for dig :-)
 
Vi tilbyder i øjeblikket to forskellige typer af eksotiske kæledyr, som begge er opdrættet på vores egen farm, "Bruges' Exotic", lidt udenfor Lumumbashi i Zambia (Central Afrika). Dyrene opdrættes under beskyttede og ordentlige forhold, og passer kun af voksne plejere i alderen 11 til 30 år. Der benyttes altså ikke børnearbejde på farmen.
 
Alle dyr får mad og rent vand hver uge, og undersøges for utøj hver tredje måned. De bliver alle vaccinerede imod rabies og ebola inden afrejsen til Danmark.
 
De dyr vi tilbyder lige nu er:
 
Parykpincher Abe
Parykpincheren har et fabelagtigt temperament, og antallte af kendte overfald på børn ligger langt under hvad der eksempelvis er registreret for hunde i Danmark. Sidste år var der ikke et eneste tilfælde i Danmark, hvor en parykpincher overfaldt et barn.
 
Det gør parykpincheren til det oplagte, anderledes, kæledyr for børnefamilien.
 
Parykpincherne leveres i 2x2x2 meter fyrretræskasse med foderbræt og vandtank, og kasserne kan stables. De kan også opbevares på vores lager i Køge Havn, hvorfra vi kan dropshippe dem for dig hvis det ønskes.
 
Pris ved 1 stk: 6.995 pr. stk.
Pris ved 5 stk: 4.995 pr. stk.
Pris ved 10 eller flere: 3.995 pr. stk.
 
Vejledende udsalgspris: 15.995 pr. stk.
 
Halvspættet Orangutang
Den halvspættede orangutang ser ud som en "almindelig" Orangutang (Orangutanis Saepialis Homo Erectus), men er langt mindre. Denne art bliver kun op til 55 centimeter høj (for hunner, hannerne er mindre).
 
Den halvspættede orangutang er der, ligesom parykpincheren, ikke registreret voldsepisoder med i Danmark de seneste 10 år. Ikke én eneste gang er der altså et barn (eller en voksen!) der er blevet overfaldet af den halvspættede orangutang!
 
Den har et fint temperament, men kan dog blive noget sørgmodig hvis den ikke får noget at spise i længere tid (1 måned+). Den er glad for at lege, og man kan lære den at tegne.
 
Halvspættede orangutanger leveres i 3x2,5x2,5 meter fyrretræskasse med foderbræt og vandtank, og kasserne kan stables. De kan også opbevares på vores lager i Køge Havn, hvorfra vi kan dropshippe dem for dig hvis det ønskes.
 
Pris ved 1 stk: 6.995 pr. stk.
Pris ved 5 stk: 4.995 pr. stk.
Pris ved 10 eller flere: 3.995 pr. stk.
 
Vejledende udsalgspris: 15.995 pr. stk.
 
 
Vi er overbevist om at dette er fremtiden indenfor kæledyr i Danmark!
Ved større partier kan vi eventuelt snakke om yderligere rabat. Ved køb af mindst 50 aber kan der medfølge dyrepasser, som de er trygge ved.
 
Vi håber at høre fra jer,
 
Mange venlige hilsener
Steve Bruges
Bruges' Exotic, Lumumbashi

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

...og passer kun af voksne plejere i alderen 11 til 30 år. Der benyttes altså ikke børnearbejde på farmen...

Humgh!

AngryCrying

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du tjekket datoen?? den kom ikke den 1. April vel??

Nå men tak for det billige grin, lige hvad jeg manglede på en ellers trist tirsdag.

Bendtsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da svært ikke at trække på smilebåndet - isærdeleshed synes jeg den dyrepasser der følger med ved køb af 50 aber lyder interessant :-)

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:
Den har et fint temperament, men kan dog blive noget sørgmodig hvis den ikke får noget at spise i længere tid (1 måned+). Den er glad for at lege, og man kan lære den at tegne.

Fantastisk humor :D :D :D

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min favoritpassage er helt klart følgende: "Antallte af kendte overfald på børn ligger langt under hvad der eksempelvis er registreret for hunde i Danmark. Sidste år var der ikke et eneste tilfælde i Danmark, hvor en parykpincher overfaldt et barn."

Er der mon nogen parykpinchere i Danmark? Der er 550.000 hunde.
Jeg prøvede at Google, om der var Parykpinchere i Danmark, men det tætteste jeg kunne finde, var en fyr der informerede mig om, at han havde en abe i sine bukser. 

Helle. Sælg du hellere Velociraptorer i din butik. Jeg kan bevise, at der ikke har været et eneste overfald på et barn, i de sidste 70 millioner år i Danmark fra en Velociraptor.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha! Godt grin! 

Parykpinchere.. Det lyder sgu ellers farligt. Er vild med at de kun bruger voksne på 11 år til at passe, og at der ingen overfald er registreret i Danmark - men af hvor mange aber?!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver sgu helt i tvivl. Det virker som en joke, men det er virkelig gennemtænkt og velskrevet synes jeg.
Hvilket domæne blev emailen sendt fra?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen det er jo også det som er totalt latterligt - at man sidder sådan lidt og tænker - hmmmm - kunne der være nogle fjolser som kunne finde på det der i virkeligheden.... og så alligevel vil man da ikke hoppe på den slags Wink

From: Steve Bruges <stevebruges@hotmail.co.uk>
Date: Tue, 14 Apr 2009 13:07:24 +0200

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op Big Smile Jeg havde da nær fået aftenkaffen galt i halsen af grin.. Sikke en mail... Og så pludselig........ Så slog det mig at det navn forekom mig bekendt....... og ganske rigtigt.. Jeg har også modtaget en mail fra Steve i dag, så han er flitig selvom min slet ikke kan måle sig med indholdet af din :o) Her er hvad samme Steve skrev til mig:

Hejsa Christobel,
 
jeg vil bare høre om i har mulighed for at skaffe en Darth Vader dragt i størrelse 16 år.
den må gerne ligge tæt op ad den der blev brugt i filmen.
 
hvis i kan skaffe den med de der sølvpailletter på venstre ærme, som Darth også har, så vil det bare være ekstra fedt .
 
luftindtaget ved munden BEHØVER ikke at være af aluminium men det vil absolut være at foretrække.
 
hvis i kan skaffe den vil jeg gerne vide ca. hvad den koster inden i bestiller den hjem
 
jeg skal først bruge den til min oldemors fødselsdag den 11. juni så der er god tid.
 
Mit budget er ca. 500 kroner.
 
på forhånd tak for hjælpen
steve
 
PS: de der fablefant overalls kan man få dem i større størrelser, og evt. i sort?
fordi så kan jeg måske selv sy en dragt ud af dem.

 

Og det er fra samme Steve <stevebruges@hotmail.co.uk>, så han har gang i en del.. Måske skulle han overveje at give sin oldemor en af de der aber i fødselsdagsgave.. Det kunne da godt blive et hit. "Eksotiske kæledyr til gamle" og vi leverer dem udklædt som Darth Vader.....

Tror sørme at jeg skriver til ham, at jeg desværre ikke kan skaffe en Darth Vader dragt til ham, men at jeg har nogle billige Parykpincher abe kostumer liggende, som han kan købe billigt. De er syet på det lokale plejehjem, men vi garanterer at ingen ældre har lidt overlast ved fremstillingen. Hvis han køber 10 stk. følger der en venlig, men en anelse dement dame med på 82. Hun skal bare passes og luftes 2 gange om dagen. Hun har en enkelt gang overfaldt en ung dreng på 16, men hun skulle nu være kureret, men ellers kan hendes tænder fjernes, så evt. bid ikke gør så ondt.

 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 10 (100 indlæg)