Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 9 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der mangler en box hvor man kan vælge at det er et samarbejde mellem Demib og Thorborg :-) - bed ihvertfal mærke i at Demib nævnte at der ikke ville gå lang tid før alle vidste hvad twitter var, til et foredrag for nogle måneder siden ;)

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail fra Steve :-) vi haft mange emails frem og tilbage, grineren!! hahaha :-) go on læs videre rofl.

-------

Hej Leo,
 
Jeg har set at du laver hjemmesider, og sådan en står jeg lige og mangler.
Jeg har nogle krav til hvad den skal indeholde, men generelt vil jeg mene at det er ret simpelt.
 
Krav:
 
a) Siden skal kunne kommunikere med Apples iPhone. Altså sende og modtage data til og fra en sådan.
 
b) Sammen med hjemmesiden skal udvikles en applikation, der ved hjælp af iPhone kan bestemme folks koordinater (altså som en GPS udregne hvor de er). Når folk installerer applikationen på deres telefon kan man så følge dem rundt i landet på hjemmesiden.
 
c) Hjemmesiden skal have et system, hvormed man kan fastlægge dybden af sin nøjagtige position på åbent hav. Befinder jeg mig for eksempel i Esrum sø, skal jeg kunne sende mine koordinater til dybde@hvadhjemmesidennuskalhedde.dk og få en sms tilbage med dybden det sted jeg befinder mig netop nu.
 
d) Der skal være en "alarm"-funktion på hjemmesiden, således at folk kan bruge den som kalender, vækkeur og meget mere. Hjemmesiden skal have en applikation der kan installeres og køre nede i højre hjørne i statusbaren, og som kan snakke sammen med databasen. Så kan programmet poppe op og minde folk om når de skal et eller andet.
 
e) Hjemmesiden skal indeholde en komplet samling af alle danske saltvandsfisk. Vi kan godt selv skrive beskrivelserne på alle fiskene, men vil også gerne have et tilbud på hvad det vil koste at få dig til det. For hver fisk skal man kunne se navn, beskrivelse, udbredelse, føde, middellevetid, et stort billede, mulighed for slideshow med op til 100 billeder plus et par andre ting. Der skal også være link til Google Maps fra hver fisk, så man kan klikke sig hen på de områder den er mest udbredt på, og der skal laves en integreret Google-søgning på hjemmesiden der søger efter fiskerejser til de egne, og præsenterer dem som reklamer på vores hjemmeside.
 
f) Der skal være en indbygget telefonbog på hjemmesiden.
 
g) Der skal være integreret et Skype-modul, så man kan kommunikere med kunderne ved hjælp af ét klik. Så har de kontakt til min Skype.
 
h) Der skal være mulighed for at brugerne kan oprette deres egen blog på subdomæner på siden. Jeg vil helst bruge Wordpress til det. Det skal være en simpel tre-klik installation fra brugerens side. På Bloggen skal de kunne streame levende billeder og radio direkte hvis de har lyst til det, ligesom de skal kunne oprette et galleri, skrive nyheder m.m.
 
i) Man skal kunne vælge om man vil se siden på én eller to skærme. Jeg ønsker mulighed for to opløsninger, nemlig 1024 pixels bred og 2048 pixels bred. Al grafik skal kunne skaleres til disse to formater.
 
j) Man skal kunne bestille en "Bil & Båd Vask" hos Haarh's tankstationer direkte på siden. Dem snakker jeg med, men jeg skal have dig til at kode det. Det er et relativt nyt koncept.
 
 
Det var vist det hele :)
 
Jeg har sendt dette tilbud til flere webkreatører, og ønsker bare en omtrentlig pris tilbage via email i første omgang, samt eventuelt en skriftlig uddybning såfremt der er punkter du ikke ser dig i stand til at løfte. Det kan godt blive aktuelt at benytte dig selvom du måske ikke kan løfte samtlige punkter.
 
På forhånd tak for din tid,
 
Mange weblige hilsener
Steve

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Steve 

Et par andre links som vi har også lavet :)

www.microsoft.com
www.google.com
www.hotmail.com
www.vistaprint.com
www.facebook.com
www.twitter.om
www.myspace.com
www.digg.com
www.cia.com
www.redtube.com
www.jubii.dk
www.eb.dk

og

www,nasa.gov 

Vi er også igang ved at udvikle en helt ny hjemme side til Obama whitehouse ( han vil gerne have at vi kalder det sorthus.com)

Glæder mig til at høre fra dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vist én der har det meget morsomt Cool og sikke en fantasi . . . hans mail er i hvert fald godt gennemtænkt

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk at hedde Steve og bede om tilbud på noget som helst de næste 2 år Smile

Og så tilbage til Solen  Cool

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Tænk at hedde Steve og bede om tilbud på noget som helst de næste 2 år Smile

Og så tilbage til Solen  Cool

 

hahaha vi acceptere ikke jobs fra Steve's,  :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag hjulpet Steve og vil dele det med Jer. Læg mærke til detaljen hvor jeg svarer før jeg har modtaget mailen :)

 

From: SikkerhedsEksperten [mailto:info@sikkerhedseksperten.dk]
Sent: 12. maj 2009 06:33
To: 'Steve Bruges'
Subject: RE: Ildslukker - HASTER

 

Hej Steve

 

Tak for din mail, som jeg håber at have besvaret hurtig nok..

 

Jeg har i samme øjeblik som vi ”skrives” alarmeret det lokale brandvæsen i Roskilde. Så de er på vej Steve.....bare rolig.

 

Jeg håber alle er vel og ingen er kommet tilskade. Jeg googlede hurtigt dit navn for at finde din adresse og dermed hurtigere kunne guide brandvæsnet, jeg kan se du bor i en landejendom med masser af dyr. (kunne faktisk se dig og branden på google earth (hvorfor står du og tisser på gløderne?)). Når vi taler om dyr vil jeg anbefale at redde de højeste først....dog med undtagelse af girafferne der jo som bekendt trækker vejret gennem halen. MEN skynd dig at få alle dyrerne ud! NU!!!!

 

Hvad angår ilden så er der faktisk noget du selv kan gøre. Først og fremmest vil jeg anbefale dig at slukke for gassen.....på google earth ser det ud som om du har en gas grill tændt? Dernæst kan du smide store bunker af banan skrald på ilden...det kvæler flammerne.

 

Hvad angår en ildslukker levere vi altid dag-dag, så jeg vil anbefale dig at bestille en med det samme, så har du den imorgen.

 

Men Steve, følg mine råd, så er du tryg. Jeg håber alt er vel og du må meget gerne give mig en opdatering på gården.

 

PS. Jeg har valgt at sætte uret på min computer et par timer tilbage....så får du mailen før ilden starter

 

Fortsat rigtig god dag!

 

Med venligt hilsen/Best regards

 

Kenneth Boysen                             Telefon70 26 77 44 – 60 19 11 44

Indehaver                                               Email:      info@sikkerhedseksperten.dk

                                                                                               Web:       www.sikkerhedseksperten.dk

                                                                                              

                                                                                               – Når sikkerhed er en tillidssag

                                                                                                       

 

 

 

 

 

From: Steve Bruges [mailto:stevebruges@hotmail.co.uk]
Sent: 12. maj 2009 08:46
To: info@sikkerhedseksperten.dk
Subject: Ildslukker - HASTER

 

Hej med jer,
 
Jeg sidder netop og kigger på jeres hjemmeside, og overvejer at investere i en ildslukker til at slukke en ild i min stue. Ilden er opstået i den ende jeg sjældent opholder mig i, og den spreder sig kun meget langsomt. Det er nærmest en bunke gløder der bare lige blusser op indimellem.
 
Alligevel tænkte jeg at jeg da hellere må få den slukket! Hvis jeg bestiller en ildslukker hos jer, hvor lang tid går der så før jeg kan have den herhjemme? Jeg bor i Roskilde.
 
På forhånd tak.
 
Med venlig hilsen
Steve

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyha...alt gik godt. Tror forresten jeg har fundet ud af hvem Steve Bruges er!!!

Se her: http://www.movieposter.com/posters/archive/main/43/MPW-21786  

Hej Steve

 

Pyha, det var da beroligende at hører.

 

Jeg skal beklage mine fejl infomationer på Google Earth, de virker ikke så pålidelige mere. Faktisk griner jeg hver gang jeg er derinde....de lader til at tro, at jorden er rund. Haha

 

Super at alt flaskede sig, du er velkommen en anden gang.

 

 

Fortsat rigtig god dag!

 

Med venligt hilsen/Best regards

 

Kenneth Boysen                             Telefon70 26 77 44 – 60 19 11 44

Indehaver                                               Email:      info@sikkerhedseksperten.dk

                                                                                               Web:       www.sikkerhedseksperten.dk

                                                                                              

                                                                                               – Når sikkerhed er en tillidssag

                                                                                                      

  

 

From: Steve Bruges [mailto:stevebruges@hotmail.co.uk]
Sent: 12. maj 2009 09:27
To: info@sikkerhedseksperten.dk
Subject: RE: Ildslukker - HASTER

 

Hej Kenneth,
 
Tusind tak for dit hurtige svar! Det er nu ikke på min farm at ilden er brudt ud. Den ligger i Lumumbashi i Congo - ilden er startet i mit hjem i Roskilde.
 
Jeg har fulgt dit råd med at slukke for gassen. Det har vi nemlig her. Og det ser ud til at virke. Det er som om ilden aftager, så spørgsmålet er om der overhovedet er behov for en ildslukker nu.
 
Jeg afventer lige og ser situationen lidt an.
 
Endnu engang tak.
 
Mvh
Steve Bruges

 

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth, det er altså bare super Big Smile.. Jeg var lige ved at få kaffen helt galt i halsen da jeg nåede til den med at du har stillet uret tilbage.. Det er sgu god humor.. Tak for en super start på dagen Yes

Og godt at du redede Steve, -tænk hvis vi skulle læse i avisen at han var "indebrændt" :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var altså også ved at blive bekymret for Steve. For jeg har ikke hørt fra ham længe.

vh. Louise Berg

www.milledille.dk

 

Side 9 ud af 10 (100 indlæg)