Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år og aner ikke en skid !

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuwait = ikke en del af de Forenede Arabiske Emirater.
(Kuwait er et arabisk emirat, men det siger man altså ikke sådan dér). 

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytede ikke efter i geografi

j

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:
omkring det det var for dyrt at lave en prototype (mangel på finansering)

 

Hmm .. Hvordan tester man uden en prototype, eller noget der ikke har forladt tegnebrættet? 

"... og fra de nyeste undersøgelser så kan vi få motoren op på 750hk." , som du skriver i det indlæg?

http://www.amino.dk/forums/t/46497.aspx?PageIndex=4

Lige meget.. Jeg tror, at du skal tænke over hvad du vil have ud af dine indlæg her på amino.

Hvis du gang på gang fremviser noget, som du ikke selv lige har gjort mere omkring end lige at tænke det, og endda kommer med en del MEGET forskellige projekter, som man efter at have brugt ressourcer på at evaluere ikke hører mere til, kan de godt virke useriøse, eller som om du ikke selv har tillid nok i projektet.

Hvis du kommer med nogle tal, en tegning, en undersøgelse, brudstykker af en revolutionerende motor, et koncept du selv føler dig kompetent til at leve ud i livet eller med nogle referencer, kan du personligt skrive til mig, så tager vi den i en god gammeldags telefonsamtale.

Og husk, at du ikke kun kommer på amino for vise hvad du har at byde på.. Det er ligeså meget for at se hvad andre har, og lære af dem.

 

Alt held fremover tl dig Jesper.

Mvh Jonas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:

Jeg lytede ikke efter i geografi

j

Det er også fint nok, men prøv så at lytte med her i stedet for:
http://thorborg.tv/unge-ivaerksaettere.html

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du kan finde mange mennesker, der er villige til at betale MANGE penge for den idé om bilen der ikke kræver brændstof. Så tror jeg du er rig bare på salget af ideen - og så har du jo det ene af dine mål opfyldt! Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

okay jeg indrømmer at iden var ikke en af de bedste, der var ikke noget kendt marked, for dyr at lave en prototype

men jeg menner stadig at den ville fungere.

det med de 750 hk: man laver udregninger.(for at sige det simpelt) man bruge matematik rigtig mange steder. man udlaver skema, algoritmer, sandsynlighed, videt effekt, osv.

jeg bruger mange timer herinde på amino og læser. men jeg vil ikke retfærdiggør mig selv.

den ide var ikke god.

jeg bruger amino til at finde svar, ikke for at finde løven.

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

martin thorborg jeg har hørt den.

og jeg ved ikke om jeg gav dig iden men jeg skrev en e:mail til dig for 1-2 dage siden omkring det emne

hilsen jesperGeeked

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:

det med de 750 hk: man laver udregninger.(for at sige det simpelt) man bruge matematik rigtig mange steder. man udlaver skema, algoritmer, sandsynlighed, videt effekt, osv.

jeg bruger mange timer herinde på amino og læser. men jeg vil ikke retfærdiggør mig selv.

 

Det skal du heller ikke :)

Du er hurtigt ude og det er super godt, og, at du suger viden til dig herinde + din interesse for at skabe lukrative projekter skal nok føre dig langt.

Og ved lige dette eksempel, bliver det først rigtigt godt når de der små ting er på plads, som, hvem står bag disse udregninger, hvordan har "et skema" hjulpet dig i udregningen, hvilken kompetent professionel står bag algoritmen, hvordan benytter du sandsynlighed inden for hestekraftsmåling og hvordan kan du kende den effekt du er ved at teste osv osv..    - Men det med bilen er lige meget.

Har du noget hvor de der små ting er på plads, og har du lyst til at få noget feedback, ville jeg hellere end gerne give dig det.(Hvis du så føler du kan bruge det til noget)

 

God vind til dig

Mvh Jonas

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan fodre svin med gode ideer! :)

Jeg kunne sagtens komme med en million-dollar ide hver dag. Kunsten er, at vælge den eller de bedste ideer og så følge dem HELT til dørs. Der er sindssygt mange iværksætter wannabees, der tror at det er alle mulige andre der skal lave det hele for dem, når bare de har fået den der "geniale" ide. Sorry, men sådan spiller klaveret altså ikke.

"Iværksætter" betyder at man "sætter iværk" - at man netop tager en spire, en ide og en drøm og GØR den til virkelighed.

Jesper, jeg tror din største udfordring er, at du bliver nødt til at lære, at du skal løfte dine ideer langt højere op og bevise dem langt bedre end du har gjort endnu. Har du ikke råd til at bygge en bil - og det kan jeg godt forstå du ikke har, så må du starte med noget andet, som du har råd til. Hvis du hele tiden lader dig begrænse af, at der ikke er alle mulige andre, der står parat med penge, produktionsudstyr eller hvad ved jeg, så kommer du aldrig i mål med noget. Så kommer du aldrig til at bevæge dig videre fra "idemager" til "iværksætter".

Klø på, hold fast og frem for alt: Bliv mere fokuseret og vedholdende!
Iværksætteri er lidt ligesom en dobbelt tour de France - men op ad bakke hele vejen. Det er satans hårdt, men udsigten er skide flot og der er fedt på toppen  :)

 

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

**slettet**

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)