Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler referencer... GRATIS hjemmeside til mindre virksomhed i bytte... :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Caroline :

Hjemmesider der bare mangler en opfriskning kan også sagtens bruges... Big Smile

Hvis du har mod på at lave et nyt design til en helt ny Prestashop-hjemmeside www.prospeed.dk, er jeg også meget interesseret i dit tilbud.

Da jeg selv er programmør, kan jeg godt hælpe med evt. tekniske problemer, men det grafiske er ikke lige min stærke side ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Jeg har et mindre byggefirma

Jeg har lige fået lavet et logo og flotte visitkort og har også fået domænenavnet, men jeg har desværre ingen hjemmeside endnu.

Jeg er ikke selv god til at lave hjemmesider og jeg ville da meget gerne tage imod dit flotte tilbud om at få hjælp til en hjemmeside, jeg har mange ideer til hvad der skal stå på den, så hvis du bare havde mod på at lave lidt af det, ville jeg da blive glad. Jeg skal nemlig have den lavet inden så længe, da jeg er begyndt at reklamere lidt og så er det jo lidt pinligt at siden ikke virker ordentligt.

Skriv til mig hvis du er interesseret og jeg skriver nærmere omkring det.

Med venlig hilsen

Jacob

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Min hjemmeside kunne godt bruge en prof. hånd. Se den her: www.myhabitat.dk

Randi

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min side Lejenspand.dk fik jeg lavet af en bekendt, jeg er dog ikke så glad for den, da jeg selv synes den ligner noget fra dengang midt i 90'erne hvor jubii startede op :)

Indholdet er jeg nu godt tilfreds med, men en løftning der gjore den noget mere indbydene. Den skal se "billig" ud men være noget der virker og ser indbydende ud. Jeg vil meget gerne benyttes som refference til dit eget firma.

Det eneste krav jeg har til siden hvis du vælger at friske min op, er at det er sådan nogenlunde til at komme til at redigere i teksten. (ligenu redigere jeg bare i kildekoden, hvilket også er fint)

 

Jeg håber at høre fra dig.

 

Mvh

Jonas Buch

www.lejenspand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Gælder dit tilbud stadig?

Mvh.

René

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline.

Har sendt dig en mail, blot info.

God dag.

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Dette indlæg er lukket for over en måned siden.. desværre har jeg stadig ikke fundet en tast, hvor der står eks. afslut indlæg, eller ikke flere svar", jeg er i den heldige situation, at have fået muligheden for at starte firmaet op, meget før tid. I den situation, er der ikke mulighed for flere gratis hjemmeside / designs.

Jeg er selvfølgelig åben for nye udfordringer, og mangler du en hjemmeside eller et logo, vil jeg med glæde give dig et godt tilbud på dette.

mvh. Caroline

www.logo-webdesign.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med virksomheden - og god vind fremover.

Mvh.

René

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)