Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visning af bannere tilpasset site emne, ER DET MULIGT?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen Kretive og tekniske genier.

 

Jeg vil gøre følgende, reklamere på fx, bilgalleri.dk med bannerreklamer men jeg vil kune vise bannere som passer bedst muligt til den besøgende, derfor, vil jeg gerne hvis bannerreklamen kunne indeholde et script som først scanner sitet, fx overskriften og derved finder ud af hvad sidens emne er, og derefter finder banneret de produkter frem i vores produktdatabase, som passer bedst til emnet. Det vil ikke passe til kunden i nogle tilfælde, men i 75% at tiden vil vi ramme plet, og dermed vise bannere som er ekstremt interessante for de besøgende. Dermed vil vores CTR formentligt stige kraftigt, og vi vil i sidste ende, få et meget bedre ROI.

Der er faktisk sådan at alle de større websites skulle og gøre, og efter min mening, vil komme til at gøre, for at holde på og gøre noget for deres reklamekunder. Men et firma som fx bilbasen.dk er slet ikke interesseret i disse ting. Måske fordi dem jeg har snakket med hos bilbasen ikke har nogle muligheder for at tage nogle større beslutninger, og ikke vil opfinde den dybe tallerken, men fuck hvor er det latterligt. De kan derimod sætte bannere ind under hver enkelt bilmærke, men dette skal gøre manuelt fordi bannerne ligger på en tyskserver! istedet for at give mig adgang til at kalde nogle ting fra deres database. og så kun vise bannere som passer til det viste emne!

MVH

Kim Sand Sørensen

Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lagt en PM til dig...
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)