Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til tops!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Hvad skal jeg gøre for at få www.tilbud-til-unge.dk

på første side af google, når der bliver søgt på tilbud, unge, ung?

 

Jeg er igang med at tilmelde den en masse steder, og få en masse linkpartnere!

   

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, Mikkel retter mig nok om lidt, men jeg fik lige lyst til at tage en præsvendeprøve på seo-råd. Nu har man jo efterhånden læst en del hér på Amino og på Mikkels blog.

 

Du har allerede

-skrevet ordene i meta-en

-lavet et forum så siden bliver dynamisk

 

Måske mangler du

-at lave interne tekstlinks fra undersider til forsiden med de nævnte ord

-at få andre til at tekstlinke på disse ord
-at få tunge spillere til at tekstlinke på ordene

-at tilmelde dig dmoz.org med disse ord

Spændende at se hvad jeg har glemt!

 

Har selv afprøvet flere af de tips, som hele tiden kommer frem hér på Amino, og det virker fanme godt! (har dog kun prøvet med ret sjældne søgte ord)

 

Og Nikolaj, det tager lidt tid fra man opdaterer rundt omkring (og beder google om at søge siden igennem) til resultatet kommer. 1-2 uger let!

God vind!

 

Hilsen Anders

 

 


Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Tak for dit svar, går straks igang!

Hvordan "beder" man google opdatere?

Jeg ved der går et par uger, eller 3 før google har haft bots forbi, men har min side en chance for komme på første side ved ovenstående søgeord?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders har helt ret i det han skriver, men i virkeligheden vil jeg meget hellere start et helt andet sted.

I stedet for at koncentrere dig om at komme til tops i google, skulle du hellere starte med at koncentrere dig om at lave et rigtig godt site til din målgruppe. Masser af kvalitets indhold der er tilpasset til målgruppen i både emne og sprog. Koncentrer dig om at skaffe brugere til dit site og om at give disse brugere det der skal til for at de kommer tilbage, til at de tager vennerne med og til at de både linker til dit site og bookmarker det.

Når dit site har fået meget godt indhold, så vil du finde ud af at du allerede ligger rigtig godt i søgemaskinerne, uden at have gjort noget særligt for det og når du så begynder at tune dit site så skulle det være en let sag at nå helt i top.

Husk at søgemaskinerne er interesseret i at give deres brugere de oplysninger de søger, ikke en masse sider uden reelt indhold.

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj

 

Har du tænkt på at annoncere ved hjælp af Google Adwords?. Så er du hvertfald sikker på at blive set. Og på den måde få unge mennesker ind på siden:-)

Mange hilsner

RIkke

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Google kigger forbi, hvis du udfylder denne formular

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

 

Tak for hurtige svar!

 

Sidens indhold bliver der ikke rokket ved - Siden er bare et lille sideprojekt - Jeg ved den klistret til med banner og adsence, men nu handler siden jo også om at finde andre sider der er relevante for unge. Men selvfølgelig den kunne godt bruge noget mere tekst.

 

Rikke: ja det har jeg da. Bruger adwords på mit mobildiskotek, men vil ikke rigtig bruge penge på www.tilbud-til-unge.dk, da det mere er et "hvor langt kan jeg komme for så få kr. så muligt"-projekt!

 

Anders: Tak for link!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)