Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det Hot eller Not?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,


D. 1. August lancerer vi en ny side www.stressterapi.dk


Vi er ved at være færdig med designet og indholdet.


Men inden vi lancerer siden, vil jeg selvfølgelig gerne høre jeres mening.


Mange tak






William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var ikke meget der kom fra jer?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kigget på siden i 40sekunder: men det er jo også 40 vigtige sekunder :-)

 

Og nu er jeg måske lidt hård:

 

Jeg går udfra det er vigtigt at man skal kunne identificere sig med sitet (jeg kunne godt være en del af målgruppen...)

 

Anvendelsen af billeder skriger langt væk af Amerikanske Stock photos..find nogle mere "danske" billeder,

Typsik er amerikanske stock photos meget "flotte" motiver, men det er bedre at anvende danske billeder , selvom de

skulle mangle lidt i finish.

 

Fjern baren i toppen, med den ensomme mand i kontorstolen - og bruge pladsen på at skrive ganske kort hvad jeg får ud af at anvende Stressterapi.dk?... Er det en portal hvor jeg kan finde links ? Eller sælger i selv behandling ?

Det står lidt uklart for mig..

 

Fjern banner annoncerne i bunden - sælg tekst annoncer hvis i skal sælge noget...fjern ihvertfald "din reklame her" bannerne - de udstråler

"vi har ikke annoncører nok - hjælp!" for mig....Annoncørene henvender sig ikke på dan baggrund alligevel...lav istedet en mere konkret side

om annoncør info. Banner reklamer ville jeg ikke bruge  - men istedet lave et decideret forside segment til annoncøren altså et nyt sted fra gang til gang...så får det ikke det der bannerbyt-look....

 

Logoet - bryder jeg mig ikke om...det ligner et logo for et computerfirma. det siger ikke noget i farvevalg eller typer der signalere stressterapi

 

Iøvrigt kan jeg godt lide hele ideen, en slags netdoktor/edbpriser  kun for stressbehandling  ?

 

Nå, men det var lige mine 2 cents...

håber ikke jeg var for ligefrem - det er jo svært at diskutere smag :-)

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Frankie,

 

Jeg ventede og ventede.. og så kom du med et svar, der var værd at vente på... :-)

Jeg kan godt følge dig lidt i det med amerikanske stock photos.. Men "hvad" er danske photos? Hvad mener du, at billederne skal symbolisere?

 

"Den alene mand" er næsten mit yndlingsbillede :-( Er jeg ikke så meget for at fjerne.. For mig fortæller det billede selvtillid, udvikling, overvinde sin værste frygt... (det er jo min personlige mening. Det er ikke ensbetydende med flere millioner stressede mennesker, synes det samme :-) ).. Lige mht. det billede kunne jeg godt tænke mig flere kommentarer.. Sorry.. Love that picture :-)

 

Mht. at fortælle hvad "du" får ud af at anvende stressterapi.dk, står kort i de fire felter. Er det ikke nok? Igen personligt, synes jeg hjemmesider med for meget indhold på forsiden, bliver for tungt.. og budskabet kommer ikke frem.. Forsiden på en hjemmeside er i mine øjne som forsiden af et magasin.. Budskabet skal frem kort og godt.. så jeg får lyst til at bladre i siderne.. Men det kan være at det ikke er nok, det vi har skrevet foreløbig.. :-s

 

Ideen med siden er udelukkende så min kone har noget at hygge sig med, mens vi venter barn.. (Jeg vil gerne have en lidt træt kone, når jeg kommer hjem fra arbejde :-) ).. Så links og "navne optagelse" under de forskellige kategorier er gratis.. Det er ikke meningen, at det skal koste noget i fremtiden. Men kan man sælge nogle bannere, er det jo sjovt nok.

Men det er en slags "netdoktor" udelukkende om stress.. og behandling af stress...

 

Jeg er selv coach indenfor salg og personlig udvikling og kan via dette site nok godt finde et par gode emner.

 

Mht. annoncer, så kommer der annoncer på inden vi lancerer.. Jeg synes bestemt også det er amatør agtigt med tomme bannerpladser :-)

Forstår ikke "forside segment til annoncøren"? :-s

Jeg bliver nok nødt til at give dig ret mht. logoet.. Det får jeg ændret :-) Nogle ideer til hvad og hvordan?

Mange tak.. det var rart med alle dine kommentarer..

 

mvh

 

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har egentlig 2 topbar(s)

fjern evt. den ene så du f.eks. kun har denne tilbage:

 

Ja det er jo bare lige et hurtigt forslag - klokken er mange...:-)

 

Billeder: det er fine motiver - men de udstråler den der udefinerbare amerikanske ting...find nogle tilsvarende billeder på de danske

billede arkiver.....eller udelad dem helt - ihvertfald dem i toppen synes jeg..

 

og en sidste bemærkning for denne omgang : mere luft - både mellem de enkelte elementer (margen mellem indhold og menu etc) og generelt. Du har vist tilpasset sitet til 800 * 600 - det er god latin, men en anelse Old school..:-)  Tænk på alle nye skærme er tft skærme der kører i 1280 * 1024 som standard. mon ikke din målgruppe har sådan en skærm ...Desuden mener jeg at dine elementer er fine - men de kunne godt være lidt større generelt. det hele er lidt "bette" i det (lokalt udtryk).  Din afslutning i bunden skal lukkes - jeg ville lade bunden af sitet gå helt til bunden af browser vinudet uanset størrelse...eller ihvertfald lukke den med en kant/footer..Din afslutning i siden skal være tynd - den får sitet til at virke meget tung i det...

jeg ville lade den hvid kant omkring billederne fungere som afslutning og evt. lave <body> background til lysegrå/blå.....

 

Og et forslag mere...

 

 Mere luft i kanten (samme kant hele vejen rundt) + lyseblå baggrund, så det ligner noget i denne stil:

 


Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede egentlig, at stress også går ud over potensen. Det er helt tydeligt ikke tilfældet for manden i det blå banner.


 


Mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bo,

 

Manden i det blå banner skal netop symbolisere "personen" der ikke længere har stress, at det er muligt at overvinde det..

 

Mht. potens, havde jeg ikke lige set på billedet på den måde :-)

 

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Frankie,

 

Mange tak for det hele.. :-)

 

Vi kopierer nok det banner du har lavet der og også ideen med den hvide kant og blå baggrund.. :-D

 

Jeg prøver at kigge efter flere billeder, der er mere "danske"...

 

Du er en skatter :-) Mange tak

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Som en anden skrev, synes jeg også, at du skal fjerne "din reklame her" boksene i bunden.

 

Da jeg er kommunikator lægger jeg en del mærke til tekster og sådan. Jeg har derfor hæftet mig ved, at I skriver både du og De. Vælg den ene af de to henvendelsesformer - jeg foretrækker du, da det ikke er så formelt.

 

Ellers ser det ud til, at det er et fint og brugervenligt site - jeg synes farverne passer fint sammen med, at det handler om at stresse af

 

Held med det

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Medonna,

 

De/du er en fejl fra vores side.. Jeg har rettet det :-) Tak

 

"Din reklame her" bliver fjernet, inden vi lancerer på tirsdag.. Satser på at finde et par behandlere til de reklame pladser.. hvis ikke bliver de helt fjernet..

 

Tak for ros.. :-)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)