Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bedre google placering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har en blog indenfor et vis niche område som jeg gerne vil have får en bedre placering på Google. (ligger i øjeblikket på side 3)

Vil det hjælpe min blog's google placering, hvis jeg laver en blogspot account og skriver indhold lign. min anden blog og linker til den??

Eller vil det ikke tælle af nogen betydning? :)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

anderskjærsgaard:

Hej aminoer,

Jeg har en blog indenfor et vis niche område som jeg gerne vil have får en bedre placering på Google. (ligger i øjeblikket på side 3)

Vil det hjælpe min blog's google placering, hvis jeg laver en blogspot account og skriver indhold lign. min anden blog og linker til den??

Eller vil det ikke tælle af nogen betydning? :)

Kan vi se bloggen? Det ville nok hjaelpe.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du skriver de samme tekster ind på en blogspot blog, vil du få problemer med duplicate content, og vil derfor blive straffet af google. Hvis du skriver unikt indhold på en evt blogspot vil du når højst kunne hente få af de besøgende over på din egen blog. Så jeg ville ikke lave en hvis jeg var dig.

Skriv i stedet på andres blog og forum, hvor det er muligt at kunne linke til din egen side. Tilmeld også din blog til diverse kateloger, men spar din tid og kræfter på blogspot hvis det er seo du vil opnå.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Ideen er god nok, men du skal så også linkbygge til din nye blog så den får noget PageRank. Et link fra er PR 3 site batter altså mere end et fra et PR 0 site.

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Jesper..

Jeg kan anbefale dig evt. noget link-exchange med højere rangede blogs..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)