Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR/omtale - gerne i lokal medier

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg er helt ny her, så beklager hvis jeg spørger dumt eller overskrider gængse retningslinier.

 

Jeg har i over 6 år arbejdet hos Jubii.dk og inspireret af Martin Thorborg & Co. er det nu min tur til at blive iværksætter. Jeg vil åbne et lille træningscenter inde på Frederiksberg, hvor vi kommer til at tilbyde træning på nogle i DK relativt nye/ukendte maskiner der hedder Power Plate. Pointen med disse er at man kan lave flere af de alm. træningsøvelser samtidig, og derved sparer en hel del tid. Der er lavet en del undersøgelser af dette - link længere nede. Fra Sverige kan vi se, at den primære målgruppe er kvinder i aldersgruppen 30-55 år, hvorfor det er naturligt at vi vil starte med at lægge fokus der.

 

Mit spørgsmål til jer er, hvordan skaber vi kontakt til - og mest mulig omtale i diverse medier ???

 

I starten må det gerne være nyhedsmedier, idet maskinerne er relativt ukendte herhjemme og fordi at centret er nyt. Det må meget gerne være lokal medier såsom Frederiksberg Bladet og TV2Lorry, da jeg ikke bilder mig ind at min center åbning er interessant for Nordjyske Aviser

 

Sidenhen kunne det være super med redaktionel i damebladene, såvel ugebalde som Femina, Alt for Damerne etc men også livsstilsmagasiner som Woman, Costume etc. Her skal man naturligvis slå på de mere livsstil præget ting som kort og effektiv træning, og at alle har tid til at træne. Enkelte blade har tidligere skrevet lidt om maskinerne, men jeg vil gerne skridtet videre, hvor vi kan aktivere/fortælle læserne, hvor de kan træne.

 

Jeg ser meget frem til at modtage jeres input/ideer - PÅ FORHÅND TAK !!!

 


Power Plate USA (kik på scientific support)

Diverse omtaler (sakset fra Power Plate.dk)

Diverse udemærkelser (sakset fra Power Plate.com)

 

Med venlig Amino hilsen

 

 

Jan C

Good Vibes Center

(egen hjemmeside er ikke klar endnu)

 

 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej JAC!

 

Lav en lang liste på dem du vil kontakte.

Forbered en pressemeddelse, nogle prof fotos, samt en allerede i forvejen skrevt artikel om jeres nye tiltag (lavet af en journalist)

- og så - ja, så er det i gang med telefonen!!!

 

Al Magt Til Iværksætterne!!!

Stefan Avivson

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Nybagte iværksætter ...

 

Velkommen ombord!

 

Og du kan godt skrive den første kunde ind i det center .... træning på kortere tid - JA TAK!!!

 

Held og lykke - glæder mig et en sjus ved åbningsreceptionen ... ha ha

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du skriver pressemeddelesen, så prøv så vidt muligt at tænke en "skæv kant" ind  - en god/skæv historie som underholder har meget nemmere ved at få spalteplads.

Kan huske da konsulenthuset YalaYala startede  - der fik de rigtig meget omtale på at proklamere at "der skal mere sex i erhvervslivet". Det fanger jo vores opmærksomhed bedre end "Nyt konsulenthus vil arbejde med medarbejdsmotivation" (Gaaab)

Så en skæv vinkel der giver dig anledning til at blære dig med dine fortræffeligheder  - så er du kørende;-)

God vind!

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)

I må da endelig sende os en annonce så smider vi den op på vores side... Når i kommer på benene, så er det sikkert også ved at være deromkring hvor vi har fået slået vores navn (og service) godt fast i danskernes hverdagsbeskæftigelser :-)

 

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan C

Når det gælder din første udmelding (primært lokale medier) så er det for det første utrolig nemt, og ret spændende at have med lokalmedier at gøre...

Nogle af dem (især i Københavnsområdet) betragter enhver ny virksomheds åbning, som en ny kommende kunde, og gerne ser de et noget-for-noget samarbejde... altså smider du en annonce i avisen, så trykker de gerne en fin historie om dig...

Hernede "på landet" hvor jeg holder til, er ugemedier som Ugeavisen Præstø, Regionalavisen lørdag mv. medier der holder rigtig meget af at modtage copy-paste-materiale, altså en dejlig velskreven tekst inkluderende et professionelt billede, lige til at smide i avisen, da redaktionerne er presset fra alle sider, og derfor elsker den slags materiale  - VEL AT MÆRKE!! Hvis det lever op til en vis nyhedsmæssig standard og ikke blot er en salgstale om dit vidunderlige produkt...

 

Bottom line - levér dem et stykke professionelt materiale, og de bider på... derefter skal de større medier nok fange tråden såfremt de finder det interessant, det er før set at det er de små lokalmedier der har historierne først, og derefter napper magasiner, større dagblade og i nogle tilfælde tv-stationerne dem senere hen...

Held og lykke med dit projekt

 

 

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej JAC

 

Det er helt rigtigt hvad de andre skriver: En god overskrift/vinkel + et godt billede (et billede siger mere end 1000 ord) + en god tekst, der leder de potentielle kunde ind i butikken...

Og helt rigtigt hvad Stefan siger: "så er det i gang med telefonen". En historie skal sælges og det gøres bedst, så personligt som muligt - og da det ikke lige er til at tage en maskine under armen og møde op på redaktionen, så er det næstbedste at få en journalist og en fotograf ned i centeret og se/prøve vidundermaskinerne selv.

Redaktioner for læssevis af pressemateriale og pressemeddelelser af svingende karakter tilsendt hver dag, så hvorfor skal de lige vælge din...?!? Hvis du allerede telefonisk har givet dem en saftig luns, så kigger de jo ekstra efter netop din mail.

Du skal være hjertens velkommen til at kontakte mig for yderligere hjælp til din PR-kampagne. (22 81 60 90 - steen(at)statement.dk)

Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa JAC

 

Jeg synes det du har gang i lyder som en rigtig god ide.

 

Jeg er uddannet indenfor markedsføring og har lige skrevet et projekt indenfor dette område og der er store muligheder.

Nu har jeg ikke den store kendskab til dine maskiner men prøv at hør det her

 

Et center hvor kvinder kan træne for sig selv visse aftener i ugen

måske hold hvor de kan tilmelde sig...

Tror denne måde vil skabe en hvis form for opmærksomhed...

Måske senere kunne der udvides med andre ting der kunne give pigerne en form for oplevelse når de kommer

 

 

Håber du kan bruge dette til noget

MVH

Claus

 


Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jac

 

du kunne jo også prøve at kontakte kvindenetværk som Morgendagens heltinder og WOW og så tilbyde dem noget unikt, som de vil fortælle videre om, jeg ved at der er mange journalister i de netværk også at forskellige dameblade

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hjælper også gerne. Blot giv mig et ring...
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)